Gå til innhold

Verdens beste pappa❤️


Maria96nn

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Maria96nn skrev:

Uff, nei det er så vondt.. kjenner jeg er lei av smerten og savnet når jeg bare gråter og har vondt i hjertet. Ser frem til lysere tider når jeg smiler og er lykkelig for alle minnene jeg har med pappa❤ Kan jeg spørre hvor ofte du får vondt når du tenker på det? Er ikke lenger enn 9 mnd siden, men håper at gråttinh osv går snart over.. tar så mye krefter og energi fra meg. Og kan jeg også spørre om du har slitt noe med mareritt de siste åra?

Skjønner veldig godt at du har det vondt nå, siden det bare er 9 mnd siden. Alt som er "første gang" etter et dødsfall er tøft; første jula, første sommeren, første bursdagen til den avdøde, og lignende. Jeg tror at når man kommer over den kneika, vil det gå bedre, sakte men sikkert. Det kommer til å gå bedre, men det tar tid!

Nå er det jo snart 20 år siden jeg mistet min pappa, så er veldig sjelden jeg har tunge tanker rundt akkurat det lenger. Stort sett tenker jeg bare på de minnene jeg har. Jeg føler jo et savn, men følelser tar ikke overhånd lenger

Jeg har vel ikke akkurat hatt mareritt om det; iallefall ikke de siste åra. Men det har hendt at jeg har hatt drømmer om pappa hvor han er i live igjen, mens jeg er voksen.

Sliter du med mareritt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 30.12.2016 den 22.11, mann_86 skrev:

Skjønner veldig godt at du har det vondt nå, siden det bare er 9 mnd siden. Alt som er "første gang" etter et dødsfall er tøft; første jula, første sommeren, første bursdagen til den avdøde, og lignende. Jeg tror at når man kommer over den kneika, vil det gå bedre, sakte men sikkert. Det kommer til å gå bedre, men det tar tid!

Nå er det jo snart 20 år siden jeg mistet min pappa, så er veldig sjelden jeg har tunge tanker rundt akkurat det lenger. Stort sett tenker jeg bare på de minnene jeg har. Jeg føler jo et savn, men følelser tar ikke overhånd lenger

Jeg har vel ikke akkurat hatt mareritt om det; iallefall ikke de siste åra. Men det har hendt at jeg har hatt drømmer om pappa hvor han er i live igjen, mens jeg er voksen.

Sliter du med mareritt?

Kjenner det har vært tungt nå i jula, ja.. 

så bra at å høre at sorgen ikke regjerer hverdagen lenger, det gjør den nemlig her til tider! 

Jeg har hatt KUN hatt mareritt siden pappa døde, og mange av dem. Er så vondt når jeg våkner opp. Ofte så ødelegger det hele dagen min i tillegg. Pleier som regel å handle om at pappa kollapser også klarer jeg ikke redde han. Eller at pappa dør også ser jeg han blir mer og mer til et lik :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også mistet pappaen min. Noe jeg ofte gjør er å høre på et lydopptak av stemmen hans. Det spiller ingen rolle hva han sier, men å høre stemmen hans betyr alt. Har du noen gamle videoer (eller moren din) hvor du hører stemmen hans? noen videoer fra bursdag når du var liten eller hva som helst med stemmen hans? Det trøster meg litt i øyeblikk hvor sorgen tar overhånd i hvert fall. Bare et lite tips. kondolerer <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Eris skrev:

Jeg har også mistet pappaen min. Noe jeg ofte gjør er å høre på et lydopptak av stemmen hans. Det spiller ingen rolle hva han sier, men å høre stemmen hans betyr alt. Har du noen gamle videoer (eller moren din) hvor du hører stemmen hans? noen videoer fra bursdag når du var liten eller hva som helst med stemmen hans? Det trøster meg litt i øyeblikk hvor sorgen tar overhånd i hvert fall. Bare et lite tips. kondolerer <3

Jeg har et par lydopptak som ble tatt noen dager før han døde. Men syns nok det har motsatt effekt enn deg. Enten jeg er lei meg eller ikke så blir jeg det av å se på de. Men tusen takk for tips <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...