PaperFlower Skrevet 9. oktober 2016 #21 Skrevet 9. oktober 2016 41 minutter siden, Ardwinna skrev: Har du lest Sims4-tråden her inne? Folk er ikke akkurat over seg av begeistring over 4'ern, så du er overhodet ikke alene! Tja, jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har vært inne i den tråden på en god stund. Jeg sjekket ofte innom i starten, når The Sims 4 kom ut for å se om noen var enige med meg, men jeg så nesten bare "å jeg elsker det spillet!" og "jeg er så hekta, klarer ikke å slutte å spille" og lignende, men kanskje det bare var i starten og folk nå har blitt lei. 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #22 Skrevet 10. oktober 2016 Wow, mye hat på Sims 4 her. Jeg elsker 4'ern. Anonymkode: ce2a6...047 1
Minya Skrevet 11. oktober 2016 #23 Skrevet 11. oktober 2016 Jeg er litt kjedelig tydeligvis, for jeg digger det aller første Sims-spillet, med bare et par expansions på.
Anglofil Skrevet 12. oktober 2016 #24 Skrevet 12. oktober 2016 Ja, jeg synes det er verdt det. Har alle spillene, dvs helt fra gamle The Sims til The Sims 4. Favoritten for øyeblikket er faktisk The Sims 4. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #25 Skrevet 13. oktober 2016 Liker at Sims 4 er forenklet ift 3'ern. Syns den var for avansert og tidkrevende. Men de burde virkelig ha inkludert en ekstrapakke i selve spillet, veldig kjedelig å spille uten butikk syns jeg, så egentlig blir jo spillet helt fra starten endel dyrere enn man kanskje regnet med. Anonymkode: 00ccf...820
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå