AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #1 Skrevet 9. oktober 2016 Har datet en mann noen uker, kjemien er bra og jeg gledet meg virkerlig å å ha sex igjen siden jeg ikke har hatt sex på ett år. Skuffelsen var jo litt stor da vi første gang hadde sex og han kom med en gang han penetrerte meg. Det samme skjedde andre gang. Tredje og fjerde gang kom han etter ca 1 minutt. Jeg føler meg utrolig kynisk, men dette gjør at jeg mister lysten til å fortsette. Hva om sexen fortsetter slik? Det er jo like nedtur hver gang og han gjør ingenting med meg for å få meg til å komme etterpå.. Anonymkode: e4877...e29
Gjest Lovecraft Skrevet 9. oktober 2016 #2 Skrevet 9. oktober 2016 Virker som han må få seg litt utholdenhet. Utrolig trist at han ikke hjelper deg heller etter at han gjør seg ferdig... Du får være ærlig med han og fortelle hva du synes. Det hjelper ikke å tie i slike situasjoner
Teethgrinding Skrevet 10. oktober 2016 #3 Skrevet 10. oktober 2016 Slike ting sitter ofte i hodet, samt at man er ute av trening. Han kan eventuelt bruke kondom en liten stund først. Man finner en løsning. Hvis du ditcher en helt fin mann fordi han kommer for tidlig har du fort større problemer. Som f.eks å takle lange forhold. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå