Fjaselina Skrevet 9. oktober 2016 #1 Skrevet 9. oktober 2016 Eg forstår ikkje kva eg skal gjere. Eg er plaga med smerter under ein fot, men stort sett berre når eg har kvilt. Når eg står opp om morgenen, eller reiser meg frå sofaen om kvelden, då er det så vondt under midten av foten at eg haltar. Ser teit ut... Og etter nokre minutt går det over. Er det nokon som har erfart noko liknande? Gode råd?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 9. oktober 2016 #2 Skrevet 9. oktober 2016 Plantar facitt http://www.apexklinikken.no/phone/plantar-fasciitis.html
Fjaselina Skrevet 9. oktober 2016 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2016 4 minutter siden, Stjerner og planeter skrev: Plantar facitt http://www.apexklinikken.no/phone/plantar-fasciitis.html Har sett at dette fins, men eg trudde det berre var under hælen smertene sat då. Det er ikkje hælen som er vond hos meg, men denne sida hadde meir info som eg sikkert kan ha nytte av. Takk!
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 9. oktober 2016 #4 Skrevet 9. oktober 2016 Sena går frå helen og heilt fram til tærene. Du kan ha pf sjølv om du har vondt midt under foten. Karakteristisk er at det er vondt etter kvile og vert betre når foten er varm.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #5 Skrevet 9. oktober 2016 Har du spist eller spiser du noen medisiner? Anonymkode: 1bc60...908
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #6 Skrevet 9. oktober 2016 Samme her, opplever nøyaktig det samme! Kun etter hvile, og da kun i bevegelse. Smerten er vekk like fort som den satte inn. Ikke vet jeg hva det er, har ikke egentlig tenkt så mye på det heller. Kroppen er rar! Anonymkode: 7dbe7...b38 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #7 Skrevet 10. oktober 2016 12 timer siden, Fjaselina skrev: Eg forstår ikkje kva eg skal gjere. Eg er plaga med smerter under ein fot, men stort sett berre når eg har kvilt. Når eg står opp om morgenen, eller reiser meg frå sofaen om kvelden, då er det så vondt under midten av foten at eg haltar. Ser teit ut... Og etter nokre minutt går det over. Er det nokon som har erfart noko liknande? Gode råd? Jeg hadde en periode med dette, var vanskelig å kjenne om det var under foten eller om det var i akilles, litt begge deler kanskje... det skjedd alltid når jeg hadde ligget lenge! Legen sa at jeg kanskje drev og spente muskler i søvne? Og anbefalte å tøye beina og rulle de over en ball eller noe. Nå har dette gått over av seg selv etter en tid, eneste jeg har nå er at når jeg strekker ut ene foten knekker det veldig i foten... hmmm Anonymkode: 5021e...9df 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå