AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #1 Skrevet 9. oktober 2016 Hvor mye reagerer dere på trinnlyder fra etasjen over? Jeg har fått beskjed av naboen under at jeg tramper når jeg går...😓 Må en ikke tåle å høre andre gå i en 4 manns bolig? Anonymkode: f69e3...bee
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #2 Skrevet 9. oktober 2016 Men gjør du det da? Når de velger å bo med noen over seg må de regne med såpass. Jeg antar at du ikke går inne med sko/tresko så da får heller naboen din kjøpe seg bolig øverst om de ikke tåler det, eventuelt isolere sin egen bolig. Anonymkode: 48949...6b7
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #3 Skrevet 9. oktober 2016 Er du en av dem som går hardt på hælene, kanskje? Anonymkode: c7f67...852 1
Wenda Skrevet 9. oktober 2016 #4 Skrevet 9. oktober 2016 Eneste gangene jeg har klagd på naboene over meg er når det høres ut som at de står og hopper opp og ned med tresko ja også har jeg bedt dem om å være litt hensynsfulle om morgenen fordi de står opp kl 06:00 og om de mister noe i gulvet så bråvåkner jeg og får ikke sove igjen så derfor så har de også lagt et tykt gulvteppe ved senga så det skal dempe fallet fra mobil/belte/etc Men å høre dem gå/trampe rundt på dagtid kan jeg ikke egge meg opp over. Det må jeg bare godta. Om de klager igjen så får du bare si det at du selvfølgelig skal ta hensyn, men at du ikke kan liste deg rundt i frykt for å lage lyd og at de burde forventet lyd fra 2. Etg når de selv har valgt å flytte inn i en slik bolig
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #5 Skrevet 10. oktober 2016 Jeg leier sokkel hos et par. Hun tramper når hun går, han gjør ikke. Faktisk er det så stor forskjell på trinnlyden at jeg kan høre hvem av dem som er hjemme. Jeg har vært oppe hos dem, og begge to går helt normalt. Oppe hos dem hører man ikke en gang at de går over gulvet. Det er bare at lyd forplanter seg nedover, og hennes måte å gå på lager mer lyd enn hans. Det kan godt være at du går på en måte som skaper mye lyd nede, men det får naboen bare tåle spør du meg. Anonymkode: ff9ce...e87
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #6 Skrevet 10. oktober 2016 Ta på ullsokker eller kjøp et par tøfler (uten såle) så holder de fred. Anonymkode: 49079...78e
Wenda Skrevet 10. oktober 2016 #7 Skrevet 10. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ta på ullsokker eller kjøp et par tøfler (uten såle) så holder de fred. Anonymkode: 49079...78e Hvorfor skal man gjøre det? Jeg sliter med å ha på sokker eller tøfler...går barbeint så fort jeg har muligheten til det. Jeg hadde nektet å gå med ullsokker eller tøfler fordi nabo under klager over lyd
Wenda Skrevet 10. oktober 2016 #8 Skrevet 10. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg leier sokkel hos et par. Hun tramper når hun går, han gjør ikke. Faktisk er det så stor forskjell på trinnlyden at jeg kan høre hvem av dem som er hjemme. Jeg har vært oppe hos dem, og begge to går helt normalt. Oppe hos dem hører man ikke en gang at de går over gulvet. Det er bare at lyd forplanter seg nedover, og hennes måte å gå på lager mer lyd enn hans. Det kan godt være at du går på en måte som skaper mye lyd nede, men det får naboen bare tåle spør du meg. Anonymkode: ff9ce...e87 Handler om hvordan man trår med føttene. Over meg bor det en ganske stor mann og ei bittelita dame. Mannen hører jeg aldri når han er hjemme, mens kona tramper som en elefant til tider. Hun tråkker ned med hælene på en annen måte enn hva han gjør
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå