AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #1 Skrevet 9. oktober 2016 Bruker dere såkalt sexy undertøy til sex? Og hva bruker dere? Han jeg dater nå, vil så gjerne at jeg skal ha på stayups når vi har sex, og det er helt greit for meg, men i mitt 25årige liv har jeg ikke fått spørsmål om dette fra andre gutter ... Anonymkode: 74119...0bb
fotosyntesen Skrevet 9. oktober 2016 #3 Skrevet 9. oktober 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker dere såkalt sexy undertøy til sex? Og hva bruker dere? Han jeg dater nå, vil så gjerne at jeg skal ha på stayups når vi har sex, og det er helt greit for meg, men i mitt 25årige liv har jeg ikke fått spørsmål om dette fra andre gutter ... Anonymkode: 74119...0bb Nei, denslags bruker vi til baking 2
Gjest KapteinM Skrevet 9. oktober 2016 #4 Skrevet 9. oktober 2016 For min del kan kvinner bruke hvilket undertøy de vil. Det skal jo av uansett , men alltid sexy med stayups av og til.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #5 Skrevet 9. oktober 2016 Ja til tider Stay-ups er det veldig vanlig å like. Både blandt menn og blandt kvinner. Anonymkode: a1467...31f
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #6 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg elsker sexy undertøy Men ikke opplevd noen menn enda som legger mye i undertøy, vil bare ha det av Men fått spørsmål om Stay-ups Korsett Fransk åpning Kostyme - French maid. Skoleunderform Anonymkode: 9f8d5...d06
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #7 Skrevet 9. oktober 2016 Forsøkte en gang med sexy undertøy for kjæresten min, men han enset det ikke en gang. Bare rev det av på linje med hipster og t-shirt-BH. Så det gidder jeg ikke Anonymkode: fd04b...7bf 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå