AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #1 Del Skrevet 9. oktober 2016 Jeg har vært på fem dater med en gutt og kjemien er bra. Han er 28 og jeg er 30. Han er åpen om at han har hatt en dårlig barndom med foreldre med rusproblemer. Faren sliter fortsatt med rus idag og han har et dårlig forhold til begge sine foreldre. Han har selv slitt med rus, men har vært rusfri i to år. Jeg blir usikker på mye. Jeg har en ekskjæreste som i skjul ruset seg og jeg er redd for å oppleve det igjen. I tillegg har daten min 10.000 i gjeld og er arbeidsledig. Han har vært i fengsel tre ganger i forbindelse med rus og kjøring uten lappen. Jeg vet alle har en forhistorie og gjort feil i livet, men jeg føler det blir litt vel mye og blir veldig usikker på om dette er noe å satse på. I tillegg vet jeg han sliter med selvtilliten og vet ikke hvordan han tar det hvis jeg avviser han/avslutter dette. Anonymkode: 00820...086 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #2 Del Skrevet 9. oktober 2016 Du hadde samme problemer med eksen og har nå funnet deg en ny av samme sort? Fellesnevneren her er deg. Dropp fyren, og kom deg ut av dette sporet. Anonymkode: bf06f...67e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #3 Del Skrevet 9. oktober 2016 Jeg er enig med AB over her at du tilsynelatende har et dårlig mønster i ditt valg av menn. Hvorfor trekkes du mot slike menn? Hvilket miljø vanker du i? Du fortjener noe som har mer orden på livet sitt. Ikke for det, denne mannen fortjener også lykke i livet, men tenk nøye, nøye, nøye gjennom om du vil at det skal være du som tar risikoen.Du har bare dette ene livet, og jeg synes ikke du burde bruke det opp på noen som ikke har tatt vare på sitt eget. Tenk så deilig det er å være rundt mennesker som har orden på ting, både internt og eksternt. Lykke til. Jeg kjenner deg ikke, men antar at du fortjener bedre. Anonymkode: 477c0...012 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meeeg9 Skrevet 9. oktober 2016 #4 Del Skrevet 9. oktober 2016 Stakkars han da! Hvis alle skal tenke sånn om han og ikke gidde å satse på ham i det hele tatt. Men det viktigste er vel at du er ærlig om det, om hvorfor du føler at det er best for deg å ikke møtes mer. Slik at han vet at han må jobbe med seg selv, før han går på dating igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #5 Del Skrevet 9. oktober 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er enig med AB over her at du tilsynelatende har et dårlig mønster i ditt valg av menn. Hvorfor trekkes du mot slike menn? Hvilket miljø vanker du i? Du fortjener noe som har mer orden på livet sitt. Ikke for det, denne mannen fortjener også lykke i livet, men tenk nøye, nøye, nøye gjennom om du vil at det skal være du som tar risikoen.Du har bare dette ene livet, og jeg synes ikke du burde bruke det opp på noen som ikke har tatt vare på sitt eget. Tenk så deilig det er å være rundt mennesker som har orden på ting, både internt og eksternt. Lykke til. Jeg kjenner deg ikke, men antar at du fortjener bedre. Anonymkode: 477c0...012 Hei! Jeg vanker i et veldig bra ( og rusfritt ) miljø. Har veldig streite venner og kommer fra en fin familie. Har tidligere valgt veldig dårlig kjærester fordi jeg har slitt mye med selvtilliten som følge av mobbing i oppveksten.. Jeg blir ofte tiltrukket til gutter med problemer fordi jeg føler at jeg ikke fortjener bedre siden jeg ikke har noe særlig til høye tanker om meg selv. Men nå har jeg blitt så lei av gutter med problemer og kjenner egentlig at jeg trenger å være singel en stund før jeg møter noen igjen. Og når jeg møter noen så vil jeg at han ikke skal ha en fortid med rus eller ha sittet i fengsel. Anonymkode: 00820...086 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snappa Skrevet 9. oktober 2016 #6 Del Skrevet 9. oktober 2016 Jeg hadde styrt unna. Alle skal få en sjanse og alt, men jeg er ikke klar for sånt, så jeg styrer unna de som har potensielle problemer i sikte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #7 Del Skrevet 9. oktober 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg vanker i et veldig bra ( og rusfritt ) miljø. Har veldig streite venner og kommer fra en fin familie. Har tidligere valgt veldig dårlig kjærester fordi jeg har slitt mye med selvtilliten som følge av mobbing i oppveksten.. Jeg blir ofte tiltrukket til gutter med problemer fordi jeg føler at jeg ikke fortjener bedre siden jeg ikke har noe særlig til høye tanker om meg selv. Men nå har jeg blitt så lei av gutter med problemer og kjenner egentlig at jeg trenger å være singel en stund før jeg møter noen igjen. Og når jeg møter noen så vil jeg at han ikke skal ha en fortid med rus eller ha sittet i fengsel. Anonymkode: 00820...086 Du har vel egentlig funnet ut av dette allerede. Vær singel. Anonymkode: bf06f...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #8 Del Skrevet 9. oktober 2016 Hvordan vet du at han er rusfri? Tar han pisseprøver? Skal svært lite til for en med slik bakgrunn skal sprekke. hva ruste han seg på? Piller, speed, heroin? hvorfor er ikke han i jobb? Gjør han noe fornuftig om dagene, går turer/trener og steller hjemmet?eller sitter han oppe seint, sover lenge om dagen? Drikker han mye og ofte alkohol eller klarer han fint være uten rus (les alkohol) noen helger/ukedager på rad? Hilsen en med mye erfaring Anonymkode: 912f6...25d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjaselina Skrevet 9. oktober 2016 #9 Del Skrevet 9. oktober 2016 Uff, det der hadde eg ikkje våga å satse på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #10 Del Skrevet 9. oktober 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du at han er rusfri? Tar han pisseprøver? Skal svært lite til for en med slik bakgrunn skal sprekke. hva ruste han seg på? Piller, speed, heroin? hvorfor er ikke han i jobb? Gjør han noe fornuftig om dagene, går turer/trener og steller hjemmet?eller sitter han oppe seint, sover lenge om dagen? Drikker han mye og ofte alkohol eller klarer han fint være uten rus (les alkohol) noen helger/ukedager på rad? Hilsen en med mye erfaring Anonymkode: 912f6...25d Hei! Han ruste seg på amfetamin, piller og hasj. Innrømte at han hadde en sprekk for to måneder siden og røyket hasj. Han sliter med psyken, derfor han ikke er i jobb. I tillegg er det høy arbeidsledighet her vi bor. Han er lite sosial og mye inne etter hva jeg forstår. Drikker veldig sjelden og drar ikke på fest eller byn. TS. Anonymkode: 00820...086 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå