Gå til innhold

Buketten.. Igjen..


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har vært å sjekket litt med den lokale blomsterbutikken (de er superflinke!), og de skal ha 2000 +/- for buketten.. Er det jeg som er gnien, eller? for jeg synes det var Grisedyrt!! Vi gifter oss i Gøteborg, det blir bare oss og forloverene, og jeg vil gjerne ha flotte blomster, men jeg hadde ikke akkurat tenkt å betale så mye for dem..

Er det noen som har hatt enkle bryllup, og som har erfaring med bare å bestille en spesielt fin bukett? (tør nesten ikke si at jeg skal være brud når jeg bestiller, for da går prisen opp med 200%!!)

Ragnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bestilt min bukett på blomsterforretningen på Glasmagasinet i Oslo. Skal ha fem store calla med litt pynt nederst. Vi skulle betale mellom 1000 og 1200 kroner. God service og flinke damer!

Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha denne buketten

http://www.thebridesbouquet.com/crownroyalnosegay.asp

Og for den betaler jeg ca 600,-

Synes også det er sykt å måtte betale 2000 for en bukett.Hadde aldri gjort det,da hadde jeg heller laga buketten sjæl.

Men enkelte butikker har en tendens til å skyte prisene i været så fort de hører ordet bryllup.Heldigvis fant jeg en butikk som ikke gjør det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svenskbrud

Skall du gifta dig i Göteborg?? Kul!! Skall ni gifta er i Sjömannskirken på Skånegatan?

Då kanske du skall köpa buketten här i stan också?

Här har du en sida med olika företag som sysslar med bröllop i Göteborgstrakten. Klicka på "blommor" så hittar du ett antal blomsterhandlare..

http://www.brollopsnytt.nu/goteborg/index.htm

Grattis till ert val av stad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Da jeg giftet meg 20 juli, ville jeg ha noe enkelt og stilrent, derfor valgte jeg tre stykk kalaer.

Da jeg fikk de ble jeg kjempepositivt overrasket. DE VAR NYDELIGE.

Er så glad for at de var så perfekt etter min smak. Betalte kr 300 for de tilsammens. De var knyttet i en hvitt band.

More

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det var meg som postet det første innlegget - og jeg har funnet buketten min nå :-) Dyprøde og champagnefargede roser, litt grønt og litt brudeslør (ligner på Olympia sin, bare med to farger på rosene- fant den på samme nettsted) - det passer ypperlig til meg! Nå har jeg printet ut et fargebilde av buketten jeg vil ha, og tenkte jeg skulle forhøre meg litt både her og i Gøteborg, og velge de som gir meg "mest for pengene", altså god service til en hyggelig pris.

Typen min var like sjokkert som meg over prisen på blomstene - kjøper du en oppsats eller fin bukett til en bursdag eller noe, får du som regel noe flott for 350kr... Kommer tilbake om litt og forteller hvordan det går :-)

og ja, Svenskbrud, vi skal gifte oss i Sjømannskirken. Noen tips om hva vi kan gjøre i Gøteborg mellom vielse og middag? Det blir noen timer..

Ragnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hur många blir ni som skall hitta på nåt mellan vigseln och middag och vad skulle du kunna tänka dig att göra?

Det är ju väldigt individuellt men med lite mer info så skall vi nog kunna komma med några tips.

Var skall middagen vara?

Gifte mig i sjömanskyrkan i juni :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med dere champagne og dra til botanisk hage. Utrolig koselig der!

Var selv der i fjor og da var det et brudepar som tok med alle gjestene dit på piknik.

Hilsen Flo*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon to be

Hei

Jeg forstår ikke hvordan det er mulig å kjøpe buketten på nettet?

Hvordan beregne ankomst, vil den ikke bli deformert, visne litt ol?

Eller er det rett og slett kunstige blomster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hei

Jeg forstår ikke hvordan det er mulig å kjøpe buketten på nettet?

Hvordan beregne ankomst, vil den ikke bli deformert, visne litt ol?

Eller er det rett og slett kunstige blomster?

Man kjøper jo ikke selve buketten på nettet, men printer ut et bilde og tar med til en blomsterdekorastør som lager den. Forøvrig er bildet på linken her en plastbukett, så i utgangspunktet hadde det vært mulig å bestille den fra nettet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...