AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #21 Skrevet 9. oktober 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Irritterrer meg over folk som diagnotiserer barn basert på ting som hvilke leker de har. Jeg har fått en haug av diagnoser og alle er fra barndommen. Jeg har gjort ting sånn som alle oppgående menn ville gjort. Men neida idag skal du bare holde kjeft og gjøre som mamma sier ellers er du syk/annerledes for alltid. Enig. Det var jo en psykolog i klippet som snakket om at man kunne programmere barna sine til å bli homofile eller ikke gjennom å tvinge de til å leke med gutte eller jenteleker. Og at de var på "utviklingens vei" til homofili om en gutt lekte med jenteleker, samt at det kom til å bli en smertelig vei å snu men at det var mulig??? Han virka jo ikke helt god da..Uff.. Anonymkode: 8681b...884
Sykkelkopp Skrevet 9. oktober 2016 #22 Skrevet 9. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Enig. Det var jo en psykolog i klippet som snakket om at man kunne programmere barna sine til å bli homofile eller ikke gjennom å tvinge de til å leke med gutte eller jenteleker. Og at de var på "utviklingens vei" til homofili om en gutt lekte med jenteleker, samt at det kom til å bli en smertelig vei å snu men at det var mulig??? Han virka jo ikke helt god da..Uff.. Anonymkode: 8681b...884 Enig. Det er biologisk. Man kan ikke styre seksualiteten sånn
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #23 Skrevet 9. oktober 2016 Britiske læreres råd: hvis du blir mobbet må du bare slutte å oppføre deg så homo. http://www.standard.co.uk/news/being-bullied-just-act-less-gay-advise-teachers-6363591.html Anonymkode: 80d51...71d
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #24 Skrevet 9. oktober 2016 Veldig spesielt å spekulere i et lite barns fremtidige seksualitet på denne måten. Anonymkode: ae334...0ea 2
Gjest Keikolina Skrevet 9. oktober 2016 #25 Skrevet 9. oktober 2016 Husker vi hadde en gutt på skolen som kun lekte med barbie dukker og hadde tilogmed sin egen dukkestue. Han er ikke homofil.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #26 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg får oppriktig vondt av å lese sånne innlegg som dette. Jeg har barn, og de kan bokstavelig talt få leke med hva de vil. Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal henge seg opp i kjønnsroller, og ha sånne holdninger som det du har. Syntes det er ubehagelig, for å være helt ærlig. Hva så om en gutt liker "jenteleker"? Hva så om en gutt vokser opp og er homofil. Hva så om en jente liker å leke med "gutteting"? Trist. Rett og slett. Anonymkode: cb148...ead
Berentsens Skrevet 9. oktober 2016 #27 Skrevet 9. oktober 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, bare tanker rundt dette, om hvorfor enkelte gutter/jenter viser slike tendenser som barn, om noen har erfaring med hvordan de ender opp... om man så tegn allerede som barn at de kom til å bli homofile. Anonymkode: a20e4...a09 Slike tendenser? Er det å leke med enkelte leker en tendens? Er det å være gutt og leke med dukker et tegn på homofil legning?
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #28 Skrevet 9. oktober 2016 23 minutter siden, Berentsens skrev: Slike tendenser? Er det å leke med enkelte leker en tendens? Er det å være gutt og leke med dukker et tegn på homofil legning? Jeg tror ikek det. Jeg tror de nevner lekene fordi det er en lettvint men dum måte å analysere på. Men at barn kan føle at de feks har en kjønnsidentitet som flyter mellom feminin og maskulin kan være riktig. Anonymkode: 8681b...884
MegHer Skrevet 9. oktober 2016 #29 Skrevet 9. oktober 2016 (endret) . Endret 9. oktober 2016 av MegHer
Simmis Skrevet 9. oktober 2016 #30 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg hadde bare guttevenner i oppveksten, klatret i trær, spilte ball på løkka, lekte med ninja turtles, lekte super Mario ( ville helst være super Mario) og er veldig heterofil. Har også ei i familien som var så jentete, alltid skjørt og kjoler, sminket seg i alle år, er makeup artist, og hun kom ut som lesbisk i sommer, så jeg tror ikke det har noe å si om man leker med jenter eller gutter, om det er pokemon eller frost, lego ninjago eller lego friends. Det er sånn jeg tenker iallefall.
Elefantenirommet Skrevet 9. oktober 2016 #31 Skrevet 9. oktober 2016 Folk er forskjellige, og så klart gjelder det fra de er barn. Umulig å si hva slags seksuell legning de har. Og WHO CARES!? Synes det er merkelig å sitte og gruble over dette.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #32 Skrevet 9. oktober 2016 Skjønner godt at du grubler jeg😊 Jobba en gang med gutter på barneskolen som var tvillinger, regner med de hadde samme valg ift hvilke klær og leker de ville ha. Han ene gutten kom i mye rosa og lilla klær og var veldig feminin i væremåten, på mange måter. Lurte også på om han vil vise seg å være homofil i fremtiden, eller om han kanskje føler seg mer som jente enn gutt. Handler ikke om at jeg har behov for å sette ham i bås, alle mennesker er like mye verd uansett, men interessant da man f.eks av og til hører om homofile som "følte seg annerledes" allerede som barn. Må jo være et greit argument ovenfor de som mener at homofil er noe man velger? At tegnene var tydelige allerede når man var barn mener jeg. Er selvsagt ikke slik alltid, og det er også helt greit for min del😊 Anonymkode: de659...725
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #33 Skrevet 14. oktober 2016 På 10.10.2016 den 0.04, AnonymBruker skrev: Skjønner godt at du grubler jeg😊 Jobba en gang med gutter på barneskolen som var tvillinger, regner med de hadde samme valg ift hvilke klær og leker de ville ha. Han ene gutten kom i mye rosa og lilla klær og var veldig feminin i væremåten, på mange måter. Lurte også på om han vil vise seg å være homofil i fremtiden, eller om han kanskje føler seg mer som jente enn gutt. Handler ikke om at jeg har behov for å sette ham i bås, alle mennesker er like mye verd uansett, men interessant da man f.eks av og til hører om homofile som "følte seg annerledes" allerede som barn. Må jo være et greit argument ovenfor de som mener at homofil er noe man velger? At tegnene var tydelige allerede når man var barn mener jeg. Er selvsagt ikke slik alltid, og det er også helt greit for min del😊 Anonymkode: de659...725 Ja, slik tenker jeg og. Det blir mer et bevis for at man er født homofil eller i feil kropp - de som ø nsker å være et annet kjønn, når man ser tendensene i ung alder. De som aldri viste tendenser, og plutselig blir femi... da kan det være noe med at de vil gjøre opprør, finne seg selv, eksperimentere, også finner de ut at de liker best dette... da er det kanskje mer et valg? Hmmmmmmm Jeg har ingenting i mot homofil eller feminine gutter, misforstå meg rett... jeg er mer nysgjerrig i "forsker"synspunkt, ikke at jeg er forsker, men jeg er interessert i forskning og slike ting. Anonymkode: a20e4...a09
Lou Salome Skrevet 14. oktober 2016 #34 Skrevet 14. oktober 2016 På 9. oktober 2016 den 13.08, AnonymBruker skrev: Nå i disse dager tror jeg stadig flere vil bli forvirret i kjønnsidentiteten sin da det er mer trendy å være kjønnsløse. vi skal ha kjønnsløse leker, vi skal la gutter leke med Barbie og gå med rosa... Anonymkode: a20e4...a09 Du har aldri opplevd syttitallet skjønner jeg. DA var det slik at jenter og gutter skulle ha samme leker, samme klær, samme hårsveis. Nå i disse dager er det jo ekstremt den andre veien. Bare de tankene i hovedinnlegget her, at denne moren syns det er så interessant at en gutt liker "jenteting"?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå