AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #1 Skrevet 9. oktober 2016 Funker det? Hvordan reagerte huden dere? Anonymkode: 870d7...755
Olaug Olsen Skrevet 9. oktober 2016 #3 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg bruker stadig Basiron, men følger bruksanvisningen nøye. Veldig skummelt at huden mister solbeskyttelsen. Jeg er kvitt kviseproblemet mitt. Om sommeren, når jeg er mye ute i solen, bruker jeg det ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #4 Skrevet 9. oktober 2016 1 minutt siden, Olaug Olsen skrev: Jeg bruker stadig Basiron, men følger bruksanvisningen nøye. Veldig skummelt at huden mister solbeskyttelsen. Jeg er kvitt kviseproblemet mitt. Om sommeren, når jeg er mye ute i solen, bruker jeg det ikke. Så det er effektivt produkt? Huden flasser ikke? Anonymkode: 870d7...755
DMS Skrevet 9. oktober 2016 #5 Skrevet 9. oktober 2016 Ja, det funka på meg. Fyrste mnd såg ikkje ansiktet mitt ut da, rødt, tørt, sårt og som om huda var for stram. Men so hadde eg fin hud. Det hendte framleis at eg fekk kvise, men mykje mindre enn før eg byrja. Hugsar ikkje kvifor eg slutta... Men huda mi vart kvisete igjen etter eg slutta. 1
Olaug Olsen Skrevet 9. oktober 2016 #6 Skrevet 9. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så det er effektivt produkt? Huden flasser ikke? Anonymkode: 870d7...755 Huden flasser og blir påvirket, men for meg varer det bare en dag. Alt dette står i bruksanvisningen. Man skal stoppe behandlingen, med en gang huden beg. å flasse. Jeg smører om kvelden før jeg legger meg, og vasker det bort om morgenen. Dette er ikke et produkt man skal ta på, før man går på fest. Man skal heller ikke blande det med foundation, pudder eller andre kosmetikkprodikter.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #7 Skrevet 9. oktober 2016 7 minutter siden, DMS skrev: Ja, det funka på meg. Fyrste mnd såg ikkje ansiktet mitt ut da, rødt, tørt, sårt og som om huda var for stram. Men so hadde eg fin hud. Det hendte framleis at eg fekk kvise, men mykje mindre enn før eg byrja. Hugsar ikkje kvifor eg slutta... Men huda mi vart kvisete igjen etter eg slutta. Er det noe du vil anbefale, basiron altså? Liker ikke at du sier at huden blir rød, tør osv. Anonymkode: 870d7...755
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #8 Skrevet 9. oktober 2016 5 minutter siden, Olaug Olsen skrev: Huden flasser og blir påvirket, men for meg varer det bare en dag. Alt dette står i bruksanvisningen. Man skal stoppe behandlingen, med en gang huden beg. å flasse. Jeg smører om kvelden før jeg legger meg, og vasker det bort om morgenen. Dette er ikke et produkt man skal ta på, før man går på fest. Man skal heller ikke blande det med foundation, pudder eller andre kosmetikkprodikter. Ah. Smører du bare på kvisen? Eller over hele området? Anonymkode: 870d7...755
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #9 Skrevet 9. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det noe du vil anbefale, basiron altså? Liker ikke at du sier at huden blir rød, tør osv. Anonymkode: 870d7...755 Med Skinoren krem slipper du disse bivirkningene... Anonymkode: 4fff7...301
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #10 Skrevet 9. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Med Skinoren krem slapp jeg disse bivirkningene... Rettet Anonymkode: 4fff7...301 Anonymkode: 4fff7...301
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #11 Skrevet 9. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med Skinoren krem slipper du disse bivirkningene... Anonymkode: 4fff7...301 Sikker på det? Utifra det jeg har lest så er skinoren samme, bare at den kanskje har litt bedre effekt Anonymkode: 870d7...755
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #12 Skrevet 9. oktober 2016 Flere tanker? Anonymkode: 870d7...755
Olaug Olsen Skrevet 9. oktober 2016 #13 Skrevet 9. oktober 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ah. Smører du bare på kvisen? Eller over hele området? Anonymkode: 870d7...755 Nå smører jeg på og rett rundt kvisen. Da jeg startet hadde jeg mye kviser på haken. da smurte jeg hele området.
Dolly-Duck Skrevet 9. oktober 2016 #14 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg tåler den ikke. Får kløende utslett i hele ansiktet og på halsen, selv om jeg bare tar en bitteliten prikk på en kvise
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #15 Skrevet 9. oktober 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Flere tanker? Anonymkode: 870d7...755 Ja. Har du ømfintlig hud? Kanskje faslegen kan gi deg det beste rådet om hvilken salve som vil være best til akkurat din hud. Skinoren hadde jeg som sagt ingen bivirkninger med. Anonymkode: 4fff7...301
Olaug Olsen Skrevet 9. oktober 2016 #16 Skrevet 9. oktober 2016 Ja, det er sterke saker. Men det å være kvisefri, er dessverre ikke for alle. Jeg har fått et nytt liv etter jeg oppdaget Basiron. Skulle bare ønske jeg hadde oppdaget den tidligere. Denne salven har gjort mer for meg enn hva 15 psykologer kunne gjort!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå