Gå til innhold

Hva legger du i ordet å fingre/fingring

Fremhevede innlegg

Skrevet

All berøring nedentil med fingre, både på klitoris og i skjeden eller kun fingre i skjeden?

Jeg har alltid tenkt på fingring som fingerpuling, dvs kun inn og ut av skjeden. Hva legger du i ordet å fingre/fingring?

Alt man skal fundere på :fnise:

Anonymkode: 6efa0...013

Videoannonse
Annonse
Skrevet

All berøring nedentil med fingre...

Anonymkode: 198b6...a95

• Liker 2
Skrevet

Vel, en jente kan ikke fingre en gutt. Av innlysende årsaker, det betyr altså å massere underlivet til ei jente med fingrene. 

Anonymkode: 0115a...7de

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, en jente kan ikke fingre en gutt. Av innlysende årsaker, det betyr altså å massere underlivet til ei jente med fingrene. 

Det er jo ganske innlysende :)

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo det kan de 

Anonymkode: f1d0d...f17

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid tenkt på fingring som fingerpuling, dvs kun inn og ut av skjeden. 

For å svare på hovedspørsmålet ditt: 

Fingring er all bruk av fingre nedentil (i seksuell hensikt), uansett hvor og hvordan. 

Men hva i all verden er den greia med "inn og ut" hele tida? Hva med å heller prøve å bruke fingrene til noe fornuftig når man først er der inne? Det er da man finner de mest sensitive områdene. 

Anonymkode: d4c12...0d2

• Liker 1
Skrevet

Opplever at menn (jeg har vært med) tenker at det er inn og ut med fingrene i skjeden, imens jeg tenker all berøring siden klitoris er veien til orgasmen.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

All berøring nedentil med fingre, både på klitoris og i skjeden eller kun fingre i skjeden?

Jeg har alltid tenkt på fingring som fingerpuling, dvs kun inn og ut av skjeden. Hva legger du i ordet å fingre/fingring?

Alt man skal fundere på :fnise:

en unge som plukker på alt ungen ser eller går forbi, fingrer. 

Anonymkode: 217a1...6af

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, en jente kan fingre en gutt... I rumpa.

Anonymkode: f2fb8...b54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...