AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #1 Skrevet 9. oktober 2016 All berøring nedentil med fingre, både på klitoris og i skjeden eller kun fingre i skjeden? Jeg har alltid tenkt på fingring som fingerpuling, dvs kun inn og ut av skjeden. Hva legger du i ordet å fingre/fingring? Alt man skal fundere på Anonymkode: 6efa0...013
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #2 Skrevet 9. oktober 2016 All berøring nedentil med fingre... Anonymkode: 198b6...a95 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #3 Skrevet 9. oktober 2016 Vel, en jente kan ikke fingre en gutt. Av innlysende årsaker, det betyr altså å massere underlivet til ei jente med fingrene. Anonymkode: 0115a...7de
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #4 Skrevet 9. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, en jente kan ikke fingre en gutt. Av innlysende årsaker, det betyr altså å massere underlivet til ei jente med fingrene. Anonymkode: 0115a...7de Det er jo ganske innlysende Anonymkode: 6efa0...013
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #5 Skrevet 9. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vel, en jente kan ikke fingre en gutt. Av innlysende årsaker, det betyr altså å massere underlivet til ei jente med fingrene. Anonymkode: 0115a...7de Jo det kan de Anonymkode: f1d0d...f17 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #6 Skrevet 9. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har alltid tenkt på fingring som fingerpuling, dvs kun inn og ut av skjeden. Anonymkode: 6efa0...013 For å svare på hovedspørsmålet ditt: Fingring er all bruk av fingre nedentil (i seksuell hensikt), uansett hvor og hvordan. Men hva i all verden er den greia med "inn og ut" hele tida? Hva med å heller prøve å bruke fingrene til noe fornuftig når man først er der inne? Det er da man finner de mest sensitive områdene. Anonymkode: d4c12...0d2 1
annebanane Skrevet 9. oktober 2016 #7 Skrevet 9. oktober 2016 Opplever at menn (jeg har vært med) tenker at det er inn og ut med fingrene i skjeden, imens jeg tenker all berøring siden klitoris er veien til orgasmen.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #8 Skrevet 9. oktober 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: All berøring nedentil med fingre, både på klitoris og i skjeden eller kun fingre i skjeden? Jeg har alltid tenkt på fingring som fingerpuling, dvs kun inn og ut av skjeden. Hva legger du i ordet å fingre/fingring? Alt man skal fundere på Anonymkode: 6efa0...013 en unge som plukker på alt ungen ser eller går forbi, fingrer. Anonymkode: 217a1...6af
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #9 Skrevet 9. oktober 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel, en jente kan ikke fingre en gutt. Av innlysende årsaker, det betyr altså å massere underlivet til ei jente med fingrene. Anonymkode: 0115a...7de Jo, en jente kan fingre en gutt... I rumpa. Anonymkode: f2fb8...b54
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå