Gjest Naturbarn1 Skrevet 9. oktober 2016 #1 Skrevet 9. oktober 2016 (endret) 94/64. Dette ble målt på torsdag da jeg var inne til kontroll. Skal si jeg sperra opp øya da jeg fikk en medisin jeg ikke venter å få. Hadde ikke hørt om det før . Spis salt og lakris. Salt er Salt mat. Ikke rent salt. Lakris bør være ekte lakris.(Panda) Er det ikke ok at man kan kjøpe " medisin" , i helt vanlige matvare-butikk. Ikke bare på apoteket. Liker helt klart den nye utviklingen noen leger anbefaler. Hadde ikke hørt at lakris var godt for blodtrykket før. Lærer stadig noe nytt. Så lenge en lege anbefalte det. Da deler jeg videre.😃 Kan legge til at jeg har en kronisk betennelses sykdom Sarkoidose. Og bruker metex/ cellegift pga dette. Er i fysisk aktivitet daglig. Endret 9. oktober 2016 av Naturbarn1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #2 Skrevet 9. oktober 2016 Dette er da ikke nytt...? Anonymkode: 73381...0d7
Gjest Naturbarn1 Skrevet 9. oktober 2016 #3 Skrevet 9. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er da ikke nytt...? Anonymkode: 73381...0d7 For meg var det nytt. Har ikke vært plaget med lavt blodtrykk før heller. Har aldri hørt at lakris er bra for blodtrykket. Men vet det nå. Lærer stadig nye ting.😊 og det er så flott at man lærer hele livet.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #4 Skrevet 9. oktober 2016 Trener du? Trening hjelper mot både lavt og høyt blodtrykk. Anonymkode: c4eef...b54
Gjest Naturbarn1 Skrevet 9. oktober 2016 #5 Skrevet 9. oktober 2016 (endret) 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trener du? Trening hjelper mot både lavt og høyt blodtrykk. Anonymkode: c4eef...b54 Ja, går 4 km turer i marka hver morgen. Og 2 ganger i uka, på fysio. Setter pris på all hjelp/tips. Endret 9. oktober 2016 av Naturbarn1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå