AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #1 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg har rett og slett kjøpt meg bil! Aldri hatt et kjøretøy før. Får gode råd av min far, som har ganske god peiling på bil:-) men jeg lurer på om noen har noen tips til feks interiør, har lyst å kjøpe noen andre setetrekk, hvordan fungerer dette? Hvis noen vil komme med andre tips er det bare gøy (er jente, 19) Anonymkode: 31af5...104
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #2 Skrevet 9. oktober 2016 Selg den og spar heller penger til EK. Så kjøper du deg heller bil etter du har fått deg leilighet. Anonymkode: d8ef6...cf9
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #3 Skrevet 9. oktober 2016 Hva slags bil? Pris? Hvordan fikk du råd? Studerer eller jobber du? Anonymkode: 94153...a05
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #4 Skrevet 9. oktober 2016 Grattis! Du kan jo google "setetrekk" og se hva du finner. Mange bilbutikker i Norge som selger slikt, ellers har du eBay og AliExpress og slikt som har dugandes tilbud. Anonymkode: c951c...a92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå