Gå til innhold

Du som er singel-for alltid eller midlertidig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du som er singel, er du det bare midlertidig, eller har du tatt et valg om at du skal leve som enslig resten av livet? 

Anonymkode: a99d8...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir nok for alltid da jeg ikke engang prøver å finne meg noe. Er ikke på datingsider, aldri ute på byen og kolleger på jobb er uaktuelt. 

Veldig hjemmekjær og hit kommer ingen single menn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livredd for å bli såret og syns ikke risikoen ved å gå inn i et forhold er verdt det. Kjærlighet betyr ingenting om det etter noen uker/måneder/år blir ødelagt av for eksempel utroskap. Så ja, singel resten av livet. 

Anonymkode: dd5e6...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midlertidig :laugh: Skal snart ut på mannejakt :lur:

Anonymkode: 9adff...d76

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel mann (30+) for alltid - det er rett og slett for få ledige kvinner på markedet i min aldersgruppe.

Ikke er jeg den som tar initiativ heller :\

 

Anonymkode: a822c...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Midlertidig, men tar nok lang tid. Nå har jeg ikke kommet over min ex, og treffer han jevnlig i håp om noe mer.

Anonymkode: 34efa...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midlertidig håper jeg. Men akkurat nå har jeg behov for å være alene. Om det er for 1 år eller 5, det vet jeg ikke.

Anonymkode: c8328...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske skadet både pga forhold jeg har vært i og måten menn ha behandlet meg på generelt i livet, så har store tillitsproblemer og ingen respekt for "menn". Har vanskelig for å se at jeg vil kunne føle noe for noen igjen. Men ikke fordi jeg har bestemt bastant at jeg ikke vil det. Jeg bare tror ikke på kjærlighet mer. 

 

Anonymkode: 423aa...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du som er singel, er du det bare midlertidig, eller har du tatt et valg om at du skal leve som enslig resten av livet? 

Anonymkode: a99d8...1f8

Aner ikke hvilken vei livet tar, men har vært veldig singel i mange år nå, så sant ei ikke ramler ned i mitt fang så vil jeg være singel en god stund fremover også for jeg har ikke falt for ei siden år ca 2001. Har hatt forhold etter det, men har ikke vært det mest intense følelser.

Er usikker på om jeg kommer til å falle for noen igjen noen gang faktisk, om ikke så ser jeg ikke grunn til å innlede annet enn sex med noen igjen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naturbarn1

Singel er jeg.

For alltid?

Respekt er vel noe som skal gå begge veger..  Forelskelse er farlige greier, ihvertfall når det utvikler seg til besettelse for noen.

Endret av Naturbarn1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du som er singel, er du det bare midlertidig, eller har du tatt et valg om at du skal leve som enslig resten av livet? 

Anonymkode: a99d8...1f8

Jeg er singel fordi ingen damer har interessert seg i meg enda, håper noen vil gjøre det en dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Singel mann (30+) for alltid - det er rett og slett for få ledige kvinner på markedet i min aldersgruppe.

Ikke er jeg den som tar initiativ heller :\

 

Anonymkode: a822c...ef3

Hva med thai eller filipiner jenter? Mange av dem er meget vakre og de er ofte snille og trofaste partnere. Har to menn i min familie som er blitt gift med thai jenter. Og de er lykkelige og har det godt i sine ekteskap. :) 

Anonymkode: f53fb...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For alltid. Er sjokkert over oppførsla til "menn" og respekterer ikke andre menn enn de i nær familie. Kan ikke se for meg at jeg kommer til å gi meg selv til et hankjønn igjen.

Anonymkode: cb88f...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For alltid. Er sjokkert over oppførsla til "menn" og respekterer ikke andre menn enn de i nær familie. Kan ikke se for meg at jeg kommer til å gi meg selv til et hankjønn igjen.

Anonymkode: cb88f...b90

Alle menn er ikke slik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Jacklost skrev:

Alle menn er ikke slik

Altfor mange, dessverre. Og jobben med å pløye gjennom en rekke med drittsekker for å finne èn brukbar fyr, gidder jeg ikke.

Anonymkode: cb88f...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
Akkurat nå, Jacklost skrev:

Den som får deg er en heldig mann :)

:blomst: takk vennen. Men han får kjørt seg og, håper han er forberedt på en bumpy ride :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...