Gå til innhold

til dere som har tatt silikon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tok silikon for litt over 3 uker siden nå, og jeg er veldig nysgjerrig på andres erfaringer ang. det. Når begynte brystene deres å ''henge'' mer naturlig? Nå er de ganske faste hos meg, tok det lang tid for dere før de hang mer? Har under muskel. Har mistet følelsen i niplene og under brystene, når kommer den tilbake? Kirurgen sa at følelsen kom tilbake etter en stund, men at det KAN hende jeg mister den for alltid, eller mister litt av følelsen. Har noen opplevd å miste følelsen for alltid noen steder på brystene?

Hehe, ble kanskje litt rotete og mange spørsmål. Er bare så nysgjerrig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok silikon for 6 mnd siden. Når de begynner å "henge," kan jeg ikke svare på da min enda er ganske ferske og fremdeles er veldig faste. Men det med følelse kan man miste for alltid. Jeg har fremdeles minimalt med følelser på undersiden av brystene, spesielt på høyre side, men følelsene i nipplene begynner sakte men sikkert å komme tilbake. Vet av flere som aldri får følelsene tilbake, så det er noe man risikerer når man velger å operere. Men som regel tar det opp til 1 år OM den kommer tilbake.

Anonymkode: b2c8c...f34

Skrevet

Ok. :) Ja, jeg visste at man kunne miste følelsen helt. Men håper jeg får den tilbake, i det minste LITT. Hehe, ekkelt å ikke kjenne noe.

Skrevet

Jeg har hatt mine i snart 10 år, jeg har full følelse og fe henger litt mer så ser mer naturlig ut. Tok vel 6/9 mnd før jeg fikk tilbake følelsen igjen. Vet helt ærlig ikke når de begynte å henge for det har gått gradvis. 

Anonymkode: ac098...006

Skrevet

Ok, så bra :) Har hørt flere som sier det kan ta et helt år før de se naturlig ut. 

Skrevet

Når dere er så dumme at dere opererer på en frisk kropp, bare for å få store pepper, må dere nesten regne med en rekke konsekvenser. En bekjent av meg mistet følelsen og har ikke fått den tilbake, fem år etter operasjonen. Hun har i tillegg begynt å få store smerter. Men som sagt, det er konsekvensen av ekstrem selvopptatthet. 

Anonymkode: 48dd1...32e

Skrevet

Åherregud, jeg spurte ikke om din mening ang silikon. Du vet heller ingenting om hvorfor jeg valgte å ta det, så derfor skal du ikke si så mye. Og du får det som å høres ut som jeg klager, noe jeg ikke gjør. Jeg var klar over at man mistet følelsen en stund (eller for alltid) men det var nå en risk jeg valgte å ta. Verdt det uansett for min del.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...