Gå til innhold

Hvor mye tror du jeg veier?

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har jeg dårlig holdning? 😬

Anonymkode: f97a0...c85

Ja ;)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På ermene på kjolen burde du hatt en str større, slik at stoffet ikke ligger så strekt/ rynkete over overarmene

Anonymkode: 02b16...ac0

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Du krummer ryggen som en eldre dame. Det vil ødelegge kroppen din over tid. Trening kan gjøre holdningen mye bedre. 

Anonymkode: 9057a...15a

Men hvordan endrer jeg dette? Ingen har sagt dette til meg før:-/ skal jeg skyte ut med brystet på en måte? Blir det bedre da?

Gjest Naturbarn1
Skrevet
12 minutter siden, Ardwinna skrev:

Ja ;)

Hva har hennes kroppsholdning med hvor mange kilo hun Veier?😐

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan endrer jeg dette? Ingen har sagt dette til meg før:-/ skal jeg skyte ut med brystet på en måte? Blir det bedre da?

Ja, rette deg opp i ryggen. Begynn med å trene ryggmuskulatur, kjernemuskulatur og jogging så blir det bra. Du kan f.eks gjøre øvelser med slynge, nedtrekk, hip thrust, markløft og mye annet, så blir det veldig bra :) 

Anonymkode: 9057a...15a

• Liker 3
Skrevet

Ut med puppene. 65 kilo. Svart kjole gjør det litt vanskelig da:)

Skrevet
Akkurat nå, Naturbarn1 skrev:

Hva har hennes kroppsholdning med hvor mange kilo hun Veier?😐

Veldig lite, men det har jeg heller ikke sagt det har. Jeg nevnte det fordi det er trist med unge jenter som har holdningen til en gammel krokete dame.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Ardwinna skrev:

Veldig lite, men det har jeg heller ikke sagt det har. Jeg nevnte det fordi det er trist med unge jenter som har holdningen til en gammel krokete dame.

Setter pris det! Må prøve å gjøre noe med det!:)

Ts

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Setter pris det! Må prøve å gjøre noe med det!:)

Ts

Jeg mente ikke noe vondt med det, og tenkte at det er noe som kan være greit å gjøre noe med. Ikke er det en typisk ting å ha komplekser for heller, men mer noe man ikke er klar over. Derfor tenkte jeg at du kanskje ikke ble såret i hvert fall :)
Bonusen ved å rette seg opp er jo også at man ser enda noen kilo lettere ut, så med den i utgangspunktet slanke kroppen din vil du jo se supersmashing ut med rett rygg og rak holdning ;)

• Liker 6
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære TS. Jeg tror du veier rundt 60 /64kg. Ikke hør på tullingenene som sier 80.  Du har en fin kropp uavhengig av hva du velger!  Du står faktisk litt krumbøyd men det er utrolig enkelt å endre på, er jo bare å rette seg opp! -:)

Anonymkode: b80af...fec

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Ardwinna skrev:

Jeg mente ikke noe vondt med det, og tenkte at det er noe som kan være greit å gjøre noe med. Ikke er det en typisk ting å ha komplekser for heller, men mer noe man ikke er klar over. Derfor tenkte jeg at du kanskje ikke ble såret i hvert fall :)
Bonusen ved å rette seg opp er jo også at man ser enda noen kilo lettere ut, så med den i utgangspunktet slanke kroppen din vil du jo se supersmashing ut med rett rygg og rak holdning ;)

Tok det ikke ille opp på noen måte :) veldig glad for at du gjorde meg obs på det. Har jo hørt at Mette Marit får kommentarer for sin lute holdning. Er jeg like lut som henne vil du si? 

Ts

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tok det ikke ille opp på noen måte :) veldig glad for at du gjorde meg obs på det. Har jo hørt at Mette Marit får kommentarer for sin lute holdning. Er jeg like lut som henne vil du si? 

Ts

Njei, du er nok ikke helt der :)

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære TS. Jeg tror du veier rundt 60 /64kg. Ikke hør på tullingenene som sier 80.  Du har en fin kropp uavhengig av hva du velger!  Du står faktisk litt krumbøyd men det er utrolig enkelt å endre på, er jo bare å rette seg opp! -:)

Anonymkode: b80af...fec

"Tullingene" er ganske nærme faktisk. Jeg er 79 kilo 😬😬 men tusen takk for komplimangen 

Ts

• Liker 6
Skrevet

Ganske stor mage og valke på ryggen er ikke forenlig med 55-65 kilo. Hvordan kan noen tippe DET? Jeg hadde tippet 80 kilo.

Anonymkode: 45965...f22

Skrevet

Tror folk generelt sett tipper mindre enn faktiske vekt (ikke bare i denne tråden, men generelt). Tipper 80 kg, men du ser fort 90 ut pga holdningen. Rett opp i ryggen, bak med skuldrene og opp med puppene, så ser det straks bedre ut :) 

Skrevet
1 time siden, RompeRusk skrev:

Tror folk generelt sett tipper mindre enn faktiske vekt (ikke bare i denne tråden, men generelt).

Nei jeg prøver å være ærlig i slike tråder og tar utgangspunkt i egen høyde og vekt før og nå. Siden folk bærer vekt så forskjellig, vil noen gjette 60 kg og noen 85 kg. Kommentaren om 100 kg tar jeg ikke seriøst en gang.

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, Ardwinna skrev:

Nei jeg prøver å være ærlig i slike tråder og tar utgangspunkt i egen høyde og vekt før og nå. Siden folk bærer vekt så forskjellig, vil noen gjette 60 kg og noen 85 kg. Kommentaren om 100 kg tar jeg ikke seriøst en gang.

Ca 80% tipper 10 kilo for lite i slike tråder. Alltid.

Skrevet

Jeg veier 77kg. Du er 10cm hlyere enn meg, men en del smalere,  sånjeg tipper 75.

Anonymkode: 948ba...7b1

Skrevet
2 timer siden, RompeRusk skrev:

Ca 80% tipper 10 kilo for lite i slike tråder. Alltid.

Kanskje de synes de ser lettere/slankere ut enn de er? Det er jo egentlig en fin ting :)

I denne tråden er det 7 som har gjettet ca 10 kg for lite, mens 9 har gjettet i nærheten av TS sin vekt eller over. Hvis man slår av litt og kutter bort flåseinnlegget om 100 kg, kan man konkludere med at det er ca 50/50. Jeg synes den samme tendensen til svært varierende svar går igjen i andre lignende tråder og synes ikke det er så rart siden folk er forskjellige og ser forskjellig. Vekt er jo også veldig vanskelig å bedømme ut i fra et bilde. Noen bærer vekten bra og noen ser fortere lubben ut med noen kilo ekstra. I tillegg har jo klærne og hvordan de står også en del å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...