AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #1 Skrevet 8. oktober 2016 Hvordan ville du reagert viss typen din hadde spurt deg om du ville funnet en ann gutt som hadde knullet deg mens typen hadde sett på. Ville du blitt sur? Eller hva hadde du svart? Anonymkode: 09842...31b
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #2 Skrevet 8. oktober 2016 Hadde svart nei takk pent og høflig ikke blitt sur. Anonymkode: f6aff...85a 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #3 Skrevet 9. oktober 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan ville du reagert viss typen din hadde spurt deg om du ville funnet en ann gutt som hadde knullet deg mens typen hadde sett på. Ville du blitt sur? Eller hva hadde du svart? Anonymkode: 09842...31b Eksen min hadde slike seksuelle fantasier. Han ville spesifikt se meg suge en annen mann.. Også ville han knulle meg hardt etter at jeg hadde knullet en annen Anonymkode: c2ab0...27e
Kristiansand123 Skrevet 9. oktober 2016 #4 Skrevet 9. oktober 2016 Tror først jeg hadde ledd, før jeg spurte han om han er gal?! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå