Gå til innhold

Hva sover du i?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Truse

Anonymkode: 5426f...a70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sover i truse og oversized t-skjorte uten bh. Sove med bh er ubehagelig. 

• Liker 2
Skrevet
På Sunday, October 09, 2016 den 19.48, fuglekvitter__ skrev:

Det har da ikke du noe med. Jeg bruker sovepose. Det kan jo du snart begynne med også.

Merkelig svar

Skrevet

Naken 

Anonymkode: 90d6f...d01

Skrevet

Sover helt naken - alltid! Hvis jeg sovner med klær på, ender jeg alltid opp med å kle av meg i sovne:fnise: Samboer sover stort sett med bokser eller helt naken han og.  

Skrevet
På 8.10.2016 den 19.45, AnonymBruker skrev:

Hva har du på deg når du sover?

Og hvis du har samboer, hva sover han/hun i?

Anonymkode: 9fe9b...fff

Jeg sover naken og mannen min sover i truse

Skrevet

Om sommeren naken om det er veldig varmt. Ellers stor t-shirt og lange sokker men ikke truse. Om vinteren myk collegegenser og ett eller to par knelange sokker. Sparker alltid av meg dyna så må ha noe klær på for å ikke fryse altfor mye. 

Anonymkode: 19020...d89

Skrevet
På 9.10.2016 den 19.48, fuglekvitter__ skrev:

Det har da ikke du noe med. Jeg bruker sovepose. Det kan jo du snart begynne med også.

Hvorfor svarte du da. 

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg sover i trusa når jeg sover alene,  når jeg sover med kjæresten min sover begge to nakne. 

Skrevet
På 14.10.2016 den 7.39, Million skrev:

T-skjorte og joggebukse. Havner ofte oppå dyna eller uten dyne, så da slipper jeg å bli iskald. Og dessuten, hvis sønnen (tenåring) plutselig skulle åpne soveromsdøra og komme inn, så ligger ikke mor der uten en tråd på kroppen, helt blottet...!

Har sovet med t-skjorte og joggebukse på i mange år.

Og hvorfor banker ikke tenåringen på døra før han kommer inn på rommet  til moren sin?

Skrevet
59 minutter siden, asterix skrev:

Og hvorfor banker ikke tenåringen på døra før han kommer inn på rommet  til moren sin?

Han gjør nok det (av og til), men etter å ha banket på, venter han ikke på klarsignal og bare åpner døra.

Uansett, jeg trives best med å sove i noe, altså ha noe klær på kroppen. Det kommer jeg til å fortsette med selv etter at tenåringen har blitt voksen og flyttet hjemmefra! :)

Skrevet
3 timer siden, Million skrev:

Han gjør nok det (av og til), men etter å ha banket på, venter han ikke på klarsignal og bare åpner døra.

Uansett, jeg trives best med å sove i noe, altså ha noe klær på kroppen. Det kommer jeg til å fortsette med selv etter at tenåringen har blitt voksen og flyttet hjemmefra! :)

Det er vel uansett på høy tid å lære tenåringen normal høflighet?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det varierer. Naken, bare truse, bare stor tee, pysjbukse og sports-bh, flanellpysj og dunsokker når det er driitkaldt og jeg har luftet soverommet skikkelig frossent - sistenevnte er digg, det!!

Endret av Nappetass1
Leifeskriv
  • Liker 1
Skrevet

Han sover i bokser, jeg sover i bestemortruse og t-skjorte :fnise:

Skrevet

Jeg er en frysepinne så nå sover jeg i tykk strømpebukse, truse under. Tynn ullgenser.

Varmelaken på fullt og dundyne, men det er iskaldt på soverommet da jeg er totalt avhengig av å ha vinduet oppe hele året rundt. Hender jeg har ett skikkelig ullpledd over meg også under dyna.

En dag fryser jeg ihjel.

• Liker 1
Skrevet

Både jeg og forloveden sover nakne.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...