CherryBlossom90 Skrevet 16. oktober 2016 #42 Skrevet 16. oktober 2016 Sover i truse og oversized t-skjorte uten bh. Sove med bh er ubehagelig. 2
CherryBlossom90 Skrevet 16. oktober 2016 #43 Skrevet 16. oktober 2016 På Sunday, October 09, 2016 den 19.48, fuglekvitter__ skrev: Det har da ikke du noe med. Jeg bruker sovepose. Det kan jo du snart begynne med også. Merkelig svar
Radon Skrevet 17. oktober 2016 #45 Skrevet 17. oktober 2016 Sover helt naken - alltid! Hvis jeg sovner med klær på, ender jeg alltid opp med å kle av meg i sovne Samboer sover stort sett med bokser eller helt naken han og.
Sugerøret Skrevet 17. oktober 2016 #48 Skrevet 17. oktober 2016 På 8.10.2016 den 19.45, AnonymBruker skrev: Hva har du på deg når du sover? Og hvis du har samboer, hva sover han/hun i? Anonymkode: 9fe9b...fff Jeg sover naken og mannen min sover i truse
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #49 Skrevet 23. oktober 2016 Om sommeren naken om det er veldig varmt. Ellers stor t-shirt og lange sokker men ikke truse. Om vinteren myk collegegenser og ett eller to par knelange sokker. Sparker alltid av meg dyna så må ha noe klær på for å ikke fryse altfor mye. Anonymkode: 19020...d89
runi Skrevet 23. oktober 2016 #50 Skrevet 23. oktober 2016 På 9.10.2016 den 19.48, fuglekvitter__ skrev: Det har da ikke du noe med. Jeg bruker sovepose. Det kan jo du snart begynne med også. Hvorfor svarte du da. 1
Apekatten Skrevet 1. november 2016 #52 Skrevet 1. november 2016 Jeg sover i trusa når jeg sover alene, når jeg sover med kjæresten min sover begge to nakne.
asterix Skrevet 1. november 2016 #53 Skrevet 1. november 2016 På 14.10.2016 den 7.39, Million skrev: T-skjorte og joggebukse. Havner ofte oppå dyna eller uten dyne, så da slipper jeg å bli iskald. Og dessuten, hvis sønnen (tenåring) plutselig skulle åpne soveromsdøra og komme inn, så ligger ikke mor der uten en tråd på kroppen, helt blottet...! Har sovet med t-skjorte og joggebukse på i mange år. Og hvorfor banker ikke tenåringen på døra før han kommer inn på rommet til moren sin?
Million Skrevet 1. november 2016 #54 Skrevet 1. november 2016 59 minutter siden, asterix skrev: Og hvorfor banker ikke tenåringen på døra før han kommer inn på rommet til moren sin? Han gjør nok det (av og til), men etter å ha banket på, venter han ikke på klarsignal og bare åpner døra. Uansett, jeg trives best med å sove i noe, altså ha noe klær på kroppen. Det kommer jeg til å fortsette med selv etter at tenåringen har blitt voksen og flyttet hjemmefra!
asterix Skrevet 1. november 2016 #55 Skrevet 1. november 2016 3 timer siden, Million skrev: Han gjør nok det (av og til), men etter å ha banket på, venter han ikke på klarsignal og bare åpner døra. Uansett, jeg trives best med å sove i noe, altså ha noe klær på kroppen. Det kommer jeg til å fortsette med selv etter at tenåringen har blitt voksen og flyttet hjemmefra! Det er vel uansett på høy tid å lære tenåringen normal høflighet? 1
Nappetass1 Skrevet 1. november 2016 #56 Skrevet 1. november 2016 (endret) Det varierer. Naken, bare truse, bare stor tee, pysjbukse og sports-bh, flanellpysj og dunsokker når det er driitkaldt og jeg har luftet soverommet skikkelig frossent - sistenevnte er digg, det!! Endret 1. november 2016 av Nappetass1 Leifeskriv 1
solfaktor1 Skrevet 1. november 2016 #57 Skrevet 1. november 2016 Han sover i bokser, jeg sover i bestemortruse og t-skjorte
EvaLena Skrevet 1. november 2016 #58 Skrevet 1. november 2016 Jeg er en frysepinne så nå sover jeg i tykk strømpebukse, truse under. Tynn ullgenser. Varmelaken på fullt og dundyne, men det er iskaldt på soverommet da jeg er totalt avhengig av å ha vinduet oppe hele året rundt. Hender jeg har ett skikkelig ullpledd over meg også under dyna. En dag fryser jeg ihjel. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå