Gå til innhold

Når noen kommenterer den du dater..


AnonymSnupp

Anbefalte innlegg

Jeg har datet en fyr i noen uker. Og mange vil nok si han er litt rar og spesiell, og nei han er kanskje ikke den kjekkeste der ute..  Men ettersom jeg blir bedre kjent med han har jeg funnet ut at han er en fin fyr, morsom og jeg trives i hans selskap og det er faktisk det viktigste for meg.  

I dag møtte jeg på en bekjent som vi tilfeldigvis også møtte når jeg møtte han for første gang, og ble spurte "hvordan fikk det med daten da? Ble vell ikke noe mer der" mens denne bekjente lo. Ble ikke sagt som ett spm engang , mer som en selvfølge. 

Jeg ble satt ut rett og slett, hvorfor spørre på en slik måte? Jeg sa ikke noe om at jeg hadde møtt han flere ganger,  ei heller om hvor snill han er. 

Grunnen til at jeg ikke sa noe var fordi vi er bekjente,  jeg orker ikke å gi den personen noe å sladre om og andre mennesker har da ikke noe med hvem jeg dater. Hadde jeg nå bare blitt spurt på en skikkelig måte, hadde jeg sagt noe. Men må innrømme at jeg ble litt usikker også, er han rarere enn jeg tror? Så denne bekjente noe jeg ikke ser? Men så tenker jeg som så at jeg har jo møtt han flere ganger og denne bekjente bare i forbi farten... 

 

 

Noen andre som har vært borti noe lignende?

Er det viktig for deg hva andre synes om den du dater? 

 

 

 

Endret av AnonymSnupp
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk mye kommentarer i begynnelsen, og noen fortsatt. Disse går ikke på utseende hans, men på det faktum at vi har levd to helt forskjellige liv som egentlig ikke passer sammen. 

For meg er det uvesentlig hva andre synes om han jeg har valgt. Så nå er vi så godt som sammen. De fleste har skjønt at han er bra for meg, men får som sagt fortsatt noen kommentarer. Folk får mene det de vil, men det kommer ikke til å forandre følelsene mine for han og hvordan han får meg til å føle meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen venninner som satt og snakket stygt om utseende til typen en venninne av dem( som var venn av meg uten at de visste det) . De burde ha støttet venninnen sin uansett, uavhengig av hva de selv mente. For det har ingenting å si hva de mener. Orker ikke sånne. De er ikke venninnene mine nå lenger for å si det sånn

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Hadde noen venninner som satt og snakket stygt om utseende til typen en venninne av dem( som var venn av meg uten at de visste det) . De burde ha støttet venninnen sin uansett, uavhengig av hva de selv mente. For det har ingenting å si hva de mener. Orker ikke sånne. De er ikke venninnene mine nå lenger for å si det sånn

Så stygt! Tenk å sitte å snakke sånn... ! Blir litt trist jeg :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Snappa skrev:

Så stygt! Tenk å sitte å snakke sånn... ! Blir litt trist jeg :-o

Ja vet. Og de var ikke de typiske jentene jeg hadde forventet noe sånt av heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Ja vet. Og de var ikke de typiske jentene jeg hadde forventet noe sånt av heller

Selvkritikk er noe dritt! De var antagelig billedvakre og regnet seg som berettiget til å snakke om andres ytre.. Fysj!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi jenter er ikke greie. Liker å være skadefro på andres vegne. Istedet for å være glade på andres vegne må vi liksom finne noe å sette fingeren på, finne noe negativt, drar hverandre videre ned. Disse jentene sitter nok å disser de andres menn også, bak venninnens rygger. Kjip egenskap. Samme hvordan han ser ut bare han har et hjerte av gull. 

Anonymkode: 9a60b...7b3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Snappa skrev:

Selvkritikk er noe dritt! De var antagelig billedvakre og regnet seg som berettiget til å snakke om andres ytre.. Fysj!

Tja, jeg var iallfall ikke tiltrukket til utseendet deres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er trist at venner og bekjente ikke kan være støttende, i stedet for å snakke stygt om de andre mennesker dater. Det er jo ikke de som skal treffe denne personen. Men det er vell deres måte å være bedre enn andre på og slik de hevder seg .

Min bekjente bekjent(som sa den kommentRen) sa jo egentlig ikke noe stygt, men det var tonefall, den flaue hånlig latteren som jeg reagerte på. Var en annen bekjent der også som fikk med seg dette og spurte om jeg hadde møtt noen,  før jeg rakk å svare hadde bekjent1 svart for meg.. altså sagt at nei det hadde jeg nok ikke... jeg ble stille etter dette og gikk raskt etterpå.

Heldigvis ikke noen jeg omgås med jevnlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok også menn får høre det hvis damen de dater ikke er likt blandt kameratene hans for en eller annen grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Black Amethyst

Kommentarene og blikkene jeg fikk mest av da jeg ble sammen med mannen min var på grunn av høydesforskjellen, mannen min er nesten to meter høy mens jeg er ca. halvparten(1 1/2 m)lågere enn han igjen. ;) Men for det meste ble det sett på med god humor eller at folk ble litt overrassket over de tydelige forskjellene mellom oss på grunn av høyden, det var for det meste ikke ment slemt fra de fleste tenker jeg. Husker en gang da en tidligere venn av meg kommenterte høydesforskjellen, han virket da også sjokkert, og i tillegg var han forelsket i meg men jeg likte ikke han tilbake på samme måte. Han ble da ganske irriterendes...

Ellers bryr jeg meg ikke mye om hva andre mener om oss, jeg husker jeg følte meg skikkelig fornøyd av å ha blitt sammen med min sjelesvenn og jeg er forsatt like fornøyd i dag og. Jeg synes da at det er ikke noe galt i å nevne om at du liker han du dater nå til andre, du har ikke noe å skamme deg over. Det er heller frekke personer som den bekjenten din som burde skamme seg over måten vedkommende prater på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, O.G. skrev:

Jeg tror nok også menn får høre det hvis damen de dater ikke er likt blandt kameratene hans for en eller annen grunn. 

Jeg har aldri hørt noen menn si noe som helst negativt om utseende til dama til en kamerat av dem iallfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Sykkelkopp skrev:

Jeg har aldri hørt noen menn si noe som helst negativt om utseende til dama til en kamerat av dem iallfall. 

Jeg har, en kamerat omtalte dama av en felles kamerat av oss såg ut som ei Ivo Caprino dukke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, O.G. skrev:

Jeg har, en kamerat omtalte dama av en felles kamerat av oss såg ut som ei Ivo Caprino dukke.

Haha:heks:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja opplevde noe lignende et par ganger med eksen. Det var vel to menn som kommenterte noen greier. Det var litt ubehagelig. Jeg svarte bare at jeg synes han er flott og fantastisk. Men jeg bryr meg ikke hva bekjente mener om de jeg dater. Det er jo litt viktig at nærmeste familie liker en kjæreste eller samboer, men der har jeg aldri opplevd at det har vært noe slikt.

Anonymkode: 84b40...329

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min nå eks hadde en kompis uten filter. Han var innom oss på besøk en dag, stirret på meg. Og så sier han "dette er den peneste du har datet hittil" 

Jeg hang meg opp i "hittil", og ganske riktig, ble kun et halvt år på oss. Evig jeger min eks...

Anonymkode: 9a60b...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...