AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #1 Skrevet 8. oktober 2016 Jeg leser på internett. Jeg er introvert. Jeg er høysensitiv. Jeg har fått over gjennomsnittet av alt som er litt kjedelig i få. Det tar ikke lenge før nye bekjente også ikke er like kontaksøkende til meg. Jeg har ikke utseendet mot meg, jeg har god helse... Men personligheten fucker alt opp!!!! Jeg har siden bhg alder fått høre at jeg er annerledes! Noe i hjernen min stemmer ikke. Jeg har vært på utredning for autisme, men det hadde jeg ikke. Men jeg blir ikke utadvendt! føler meg så kjedelig!!!!!!!!!!!! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!!!!!!! Smalltalk skjønner jeg ikke, jeg trenger mer tid på å lære. Jeg bruker så lang tid på å finne svar når noen snakker smalltalk med meg at jeg gjerne ikke svarer. Det er så flaut!!!! JEG H ATER MEG SELV for at jeg ikke klarer å forandre dette. Men neida, kroppen og hjernen man er tildelt er det som avgjør hva du kan gjøre i livet.... Hilsen ei som er tildelt ubrukelig dritthjerne. Anonymkode: 691bd...c76
anonym5000 Skrevet 8. oktober 2016 #2 Skrevet 8. oktober 2016 Det nytter ikke med den innstilligen der. Prøv og snakk om noe tema som interesserer deg. Du trenger ikke og være verdensmester i noe som helst. Bare ta ett steg om gangen.
Frøkensina Skrevet 8. oktober 2016 #3 Skrevet 8. oktober 2016 Ikke hat deg selv, det er bare skadelig. Jeg er utadvendt og det er virkelig ikke alltid noen fordel. Føler du behov for mer kontakt med mennesker siden du er så frustrert? Å være introvert gjør deg virkelig ikke kjedelig, jeg trekkes veldig ofte mot introverte av en eller annen grunn. Når jeg begynte å tenke over personlighetstrekkene introvert/ekstrovert gikk det opp for meg at de menneskene som jeg har satt mest pris på og vært nærmest som venn har det til felles at de er nettopp introverte. Kanskje det er tilfeldig, men kanskje det har med refleksjonsevnen å gjøre blant annet. Jeg blir tvert i mot frustrert av å være en som har behov for andre for å få "påfyll", mens introverte kan trekke seg tilbake.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #4 Skrevet 8. oktober 2016 Hvor mange tråder skal du lage om dette? Ting blir ikke bedre av å whine på KG. Ta det opp med en psykolog Anonymkode: b0e0a...ab9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå