Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor bor du?

Anonymkode: 1851a...648

Sarpsborg.

Anonymkode: de211...b56

Videoannonse
Annonse
Gjest undulater
Skrevet

Hva du gjør og ikke gjør har jeg ingen anelse om. Dersom du gråter alene i bilen synes jeg selvfølgelig at det er trist, jeg er ikke emosjonelt retardert. Og jeg føler med deg, du er i en vanskelig situasjon. MEN, det forandrer ikke saken, det at du sitter å skriver at du håper på og møte den virkelige kjærligheten osv. Det er råttent gjort. Dersom den du er sammen med ikke oppfyller de kriteriene, så gjør du det slutt med han, punktum. 

Skrevet
6 minutter siden, Halldir skrev:

Hva du gjør og ikke gjør har jeg ingen anelse om. Dersom du gråter alene i bilen synes jeg selvfølgelig at det er trist, jeg er ikke emosjonelt retardert. Og jeg føler med deg, du er i en vanskelig situasjon. MEN, det forandrer ikke saken, det at du sitter å skriver at du håper på og møte den virkelige kjærligheten osv. Det er råttent gjort. Dersom den du er sammen med ikke oppfyller de kriteriene, så gjør du det slutt med han, punktum. 

Tro meg han vet hvordan ståa er! Foreslår at du lager din egen tråd;)

Gjest undulater
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tro meg han vet hvordan ståa er! Foreslår at du lager din egen tråd;)

Når du lager en tråd må du forvente å få svar, også svar du ikke liker. Vi er ikke alle her for å underbygge din posisjon som offerrollen. La meg spørre deg, dersom du ikke har det bra og du vet han ikke er den rette, hvorfor gjør du det ikke slutt?

Skrevet
1 time siden, Halldir skrev:

Når du lager en tråd må du forvente å få svar, også svar du ikke liker. Vi er ikke alle her for å underbygge din posisjon som offerrollen. La meg spørre deg, dersom du ikke har det bra og du vet han ikke er den rette, hvorfor gjør du det ikke slutt?

Jeg er kun ute etter å bli spådd. Er da ikke ute etter at noen skal synes synd på meg eller noe haha:) Jeg ønsker noe så enkelt som å bli spådd om det er noen som kan det her. That's it😀 Da blir jeg veldig glad. Og hvorfor jeg ikke gjør det slutt? Jeg har ingen interesse av å dele det her, men ting er ikke alltid så enkelt, er mange forhold som spiller inn ift hva som former en som menneske og hvorfor mennesker handler og håndterer ting på sin måte. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er kun ute etter å bli spådd. Er da ikke ute etter at noen skal synes synd på meg eller noe haha:) Jeg ønsker noe så enkelt som å bli spådd om det er noen som kan det her. That's it😀 Da blir jeg veldig glad. Og hvorfor jeg ikke gjør det slutt? Jeg har ingen interesse av å dele det her, men ting er ikke alltid så enkelt, er mange forhold som spiller inn ift hva som former en som menneske og hvorfor mennesker handler og håndterer ting på sin måte. 

Og du har åpenbart ikke kjennskap til hva som faktisk skjer med hjernen til et menneske som er deprimert.

Gjest undulater
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit, jeg skal spå deg.

Jeg spår følgende: Dersom du ikke selv tar kontroll over eget liv, og ikke kvitter deg med uønskede og negative relasjoner, vil du ikke møte drømmeprinsen. Gjør du derimot det, bygger du selvtillit og integritet, og tjah...kanskje vil her perfekt dukke opp. Lykke til!

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du har åpenbart ikke kjennskap til hva som faktisk skjer med hjernen til et menneske som er deprimert.

Kan du forklare om det?

Anonymkode: 60af3...b5a

Skrevet

TS, en spådom vil ikke hjelpe deg. Folk kan si hva som helst, og det er ikke vanskelig å være vag, men likevel fremstå spesifikk nok til at en som ønsker å tro det, blir overbevist om at man "ser noe".

I stedet for å prøve å finne din skjebne, må du SKAPE din skjebne. DU må bestemme. Jeg vet det ikke er lett, jeg ble langt over tredve år før jeg begynte å bestemme over mitt eget liv, men det er fullt mulig og ikke så vanskelig som du tror. DU må vurdere om du skal bli i forholdet ditt. Søk gjerne råd hos venner og psykolog, sett opp for/imot-lister osv, men valget må være DITT.

Du trenger ikke spådommer fra ukjente, du trenger tro på deg selv. Alt du ønsker å oppnå kommer som en konsekvens av det.

Skrevet
På 8.10.2016 den 22.51, AnonymBruker skrev:

fy søren dere to siste her altså...Skal si dere det at det som er ynkelig er å hakke på ulykkelige jenter et fora. Store tøffe menn ja..du burde skamme deg @Halldir

Anonymkode: a7099...a72

Det er enda verre med sorgvampyrer som skor seg på en desperat persons ulykke.

• 2 uker senere...
Skrevet

er litt småsynsk her ja , kan gi deg et råd som ikke trenger komme fra en synsk engang.  de vil ikke bli posetive endringer før du gjør dem selv, de forholde der kommer aldri til og bli bedre om dere ikke tar tak i det begge to , enten med par terapi eller andre ting, funker det ikke kan de vere best og se seg nødt til og avslutte det hele... desverre ... jeg tror ikke du vil bli lykkelig før du gjør noe med dette .. men så ''synsk'' som jeg er tror jeg ikke de vil bli bedre me dere, jeg tror dere vil forsette kranglinga fremover.. gjør noe med det eller avslutt det , da vil du først finne lykke:) men de starter egentlig me og finne lykke i seg selv før man leter etter og få lykke fra andre:)

Skrevet
På 8.10.2016 den 18.01, AnonymBruker skrev:

Håper noen kan spå meg i kjærlighet og karriere. Lever i et kjærlighetsløst forhold med mye krangling, finnes det ekte kjærlighet for meg der ute? Eller kan  ting endre seg i forholdet? Og så lurer jeg da ift jobb... Setter pris på seriøse svar:) Føler meg så fortvilet og rådvill...

Ta ansvar for ditt egent liv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...