Gå til innhold

KG-treff Trondheim november


Skoeske

Anbefalte innlegg

Tenker litt ut i november (16. november?) slik at de som vil være med har anledning til å sette av datoen allerede nå. Sted avtaler vi på pm. Noen som vil være med?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Mulig det er noe jeg ikke forstår nå, men blir det ikke litt tungvint for trånnhjæmmeran å reise til Oslo for KG-treff..? Og var det ikke nettopp oslo-treff? 

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
2 minutter siden, Emera skrev:

Mulig det er noe jeg ikke forstår nå, men blir det ikke litt tungvint for trånnhjæmmeran å reise til Oslo for KG-treff..? Og var det ikke nettopp oslo-treff? 

Det er enklere for flere å komme da, selv personlig skulle jeg likt å hatt et treff i Ålesund men det er visst ingen som vil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke enklere for folk i Trondheim å komme på trondheimstreff i Oslo, nei. Kan selvfølgelig bare snakke for meg selv, men jeg hadde nok ikke reist femti mil for et KG-treff.:vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
1 time siden, Emera skrev:

Det er ikke enklere for folk i Trondheim å komme på trondheimstreff i Oslo, nei. Kan selvfølgelig bare snakke for meg selv, men jeg hadde nok ikke reist femti mil for et KG-treff.:vetikke:

Ok, var bare et forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Vi snakket vel løst om å møtes igjen etter forrige gang, men ingenting er planlagt så vidt jeg vet. Men jeg blir gjerne med igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...