Gå til innhold

Tenner på seg selv

Fremhevede innlegg

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg har aldri tent på føtter. Men det finnes de som gjør det. Jeg hverken latterliggjør dem eller fremstiller dem som rare på noen som helst måte. Slik du gjør nå. Jeg vet nemlig bedre enn å oppføre meg på den måten mot andre mennesker.

Anonymkode: be9ba...c83

WOW! Chill ! :overrasket:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, Kristiansand123 skrev:

WOW! Chill ! :overrasket:

Hva mener du? Du vil ikke bli kritisert når du gjør narr av andre for deres seksualitet? Da må du i så fall oppføre deg.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Du vil ikke bli kritisert når du gjør narr av andre for deres seksualitet? Da må du i så fall oppføre deg.

Hæ? Haha Det var voldsomt. jag har da ikke gjort narr av noen jeg? Ro nervene.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Kristiansand123 skrev:

Hæ? Haha Det var voldsomt. jag har da ikke gjort narr av noen jeg? Ro nervene.

Jo. Du prøvde å gjøre narr av at noen tenner på seg selv (autofili). Ingen fare, hadde noen gjort narr av din legning ville jeg forsvart deg også. Men nå er det altså du som henger ut andre for deres seksualitet.

Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo. Du prøvde å gjøre narr av at noen tenner på seg selv (autofili). Ingen fare, hadde noen gjort narr av din legning ville jeg forsvart deg også. Men nå er det altså du som henger ut andre for deres seksualitet.

Nei, nå må du gi deg. jeg har aldri ment å gjøre narr av noen. Ikke prøv å få det til å se ut som at jeg har gjort det. 
Om TS kanskje føler det, så beklager jeg til ts, men du, du må bare slutte å være så sur og angripende. :roll:

Endret av Kristiansand123
  • Liker 1
Skrevet
På Sunday, October 09, 2016 den 20.39, Kristiansand123 skrev:

Nei, nå må du gi deg. jeg har aldri ment å gjøre narr av noen. Ikke prøv å få det til å se ut som at jeg har gjort det. 
Om TS kanskje føler det, så beklager jeg til ts, men du, du må bare slutte å være så sur og angripende. :roll:

Ts her, følte ingen verdens ting, ikke beklag deg:) 

Jeg skrev denne tråden for jeg ville vite om det er normalt. Noen gjør det, andre ikke. Ferdig liksom :)

Synes egentlig folk kan roe seg litt ned du skrev ikke noe galt.  

Anonymkode: d4b9a...77b

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her, følte ingen verdens ting, ikke beklag deg:) 

Jeg skrev denne tråden for jeg ville vite om det er normalt. Noen gjør det, andre ikke. Ferdig liksom :)

Synes egentlig folk kan roe seg litt ned du skrev ikke noe galt.  

Anonymkode: d4b9a...77b

Helt enig med deg TS. Ikke noe unormalt  å tenne på seg selv. Gjør det selv jeg å må bare innrømme at jeg får mine lengste å mest intense orgasmer da. Vet hva jeg skal gjøre for at orgasmene mine varer lenge å ikke minst slapper jeg jo helt av å kan kun konse om nytelsen å orgasmen :)

Anonymkode: 3dc9e...556

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...