AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #1 Skrevet 8. oktober 2016 http://www.dagsavisen.no/fredrikstad24/far-skal-ha-straffet-datter-med-voldtekt-1.788689 Jeg blir helt rystet av denne saken! Hvorfor drar han med seg hele familien sin til Norge når han ikke vil at familien skal følge vestlig levesett. Jeg håper han blir fratatt barna sine og kastet ut av landet. Tilbake til landet hvor han får lov til å undertrykke kvinner. Skulle gjerne ha skrevet mer, men det egner seg ikke på trykk. Anonymkode: 84608...d51 9
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #2 Skrevet 8. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle gjerne ha skrevet mer, men det egner seg ikke på trykk. Han burde vært gjellet. Anonymkode: fbe72...206 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #3 Skrevet 8. oktober 2016 Det er ikke bare muslimer som driver med straffevoldtekt. Vestlige (nordmenn) er ikke noe bedre, da de truer med straffevoldtekt. Noe vi har sett mye av i det siste. Anonymkode: b59bd...c5a 7
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #4 Skrevet 8. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke bare muslimer som driver med straffevoldtekt. Vestlige (nordmenn) er ikke noe bedre, da de truer med straffevoldtekt. Noe vi har sett mye av i det siste. Anonymkode: b59bd...c5a Vis meg en sak som vi har sett mye av i det siste der far (les: ikke-mulimsk) truer datter eller annet familiemedlem med voldtekt. Ellers, er denne saken kun nevnt i dagsavisen eller har større aviser også kommentert denne saken? Anonymkode: 9ebcd...de2 8
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #6 Skrevet 8. oktober 2016 6 minutter siden, Aristophanes skrev: Du er klar over at det folk reagerer på her er at det er en muslim (dette gjelder troende generelt) som reiste med familien til Norge, men nekter å integrere seg i samfunnet som han selv villig reiste til. Han straffet deretter datteren på en ytterst grusom måte for å ha tilpasset seg vestlig kultur. Religiøs ekstremisme er noe samfunnet ikke skal tolerere på noe som helst vis. Saken handler om en islamsk ekstremist, ikke muslimer generelt. Anonymkode: 9ebcd...de2 13
ops2 Skrevet 8. oktober 2016 #7 Skrevet 8. oktober 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke bare muslimer som driver med straffevoldtekt. Vestlige (nordmenn) er ikke noe bedre, da de truer med straffevoldtekt. Noe vi har sett mye av i det siste. Anonymkode: b59bd...c5a Så du likestiller det å snakke om voldtekt med å faktisk utføre voldtekt? No shit. 6
Gjest Bond Skrevet 8. oktober 2016 #8 Skrevet 8. oktober 2016 tråden ryddet for spekulasjoner og hatefullt innhold. Bond, admin
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #9 Skrevet 8. oktober 2016 Jeg hadde ikke blitt det spor overrasket om en eller annen rassenasse her i Norge hadde gjort det samme fordi hans datter "levde for muslimsk". Konservative ekstremister har samme holdninger, uansett hvor de kommer fra, uansett hva de har for etnisitet, uansett hva de har for livssyn. Samme tankegang, samme holdninger, samme kvinnehat. Anonymkode: 19ba4...821 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #10 Skrevet 8. oktober 2016 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke bare muslimer som driver med straffevoldtekt. Vestlige (nordmenn) er ikke noe bedre, da de truer med straffevoldtekt. Noe vi har sett mye av i det siste. Anonymkode: b59bd...c5a Det har jeg aldri sett. Anonymkode: 382cf...713 3
Gothminister Skrevet 8. oktober 2016 #11 Skrevet 8. oktober 2016 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde ikke blitt det spor overrasket om en eller annen rassenasse Anonymkode: 19ba4...821 Hva er en, rassenasse? Endret 8. oktober 2016 av Gothminister 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #12 Skrevet 8. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg aldri sett. Anonymkode: 382cf...713 Nei, det er vi alle fullstendig klare over at du ikke har fått med deg. Når de du henger med slenger ut av seg ting som at 13-åringer burde straffepules og annen slik dritt, fordi de er "for muslimvennelige", så oppfatter du det bare som "kritikk av 13-åringens politiske holdninger". Anonymkode: 19ba4...821 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #13 Skrevet 8. oktober 2016 (endret) 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde ikke blitt det spor overrasket om en eller annen rassenasse her i Norge hadde gjort det samme fordi hans datter "levde for muslimsk". Konservative ekstremister har samme holdninger, uansett hvor de kommer fra, uansett hva de har for etnisitet, uansett hva de har for livssyn. Samme tankegang, samme holdninger, samme kvinnehat. Anonymkode: 19ba4...821 Det er ikke og har aldri vært normalt for norske menn å straffevoldta døtrene fordi de lever annerledes eller ta livet av dem fordi de gifter seg med feil menneske. Ikke engang prøv å argumenter på den måten. Det faller på stengrunn. Anonymkode: fbe72...206 Endret 9. oktober 2016 av Bond 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #14 Skrevet 8. oktober 2016 Akkurat nå, Gothminister skrev: Hva er en, rassenisse? Aner ikke. Hva er norsk for noe? Anonymkode: 19ba4...821
ops2 Skrevet 8. oktober 2016 #15 Skrevet 8. oktober 2016 (endret) 40 minutter siden, Aristophanes skrev: Godhetsnarkomane.... jeg vedder på at den eneste fremmedkontakten de har, er krydderet på pizzaen. Så sitter de og lager "oppdragende" blider av situasjoner hvor de har funnet illustrasjonsfotoer som viser medisinsk personell. Poster så og deler, for å få bekreftelse på hvor gode mennesker de er. Tror du at fremmedskeptisme bare oppstår av intet? At mennesker våkner opp en dag og spiser muslien sin, for så å gå ut til et nytt liv som negativ til innvandring? Den hverdagen som faktisk møter beboere i Skandinavia, er at orden, trygghet og ro erstattes med kaos, usikkerhet og bråk, jo mer multikulturelt samfunnet blir. Ikke en sammenvoksing av kulturer hvor humane verdier løftes opp, men segregerte grupper som nekter omgang med andre. De gode innvandrere er ikke de som blir lagt merke til. En kan godt stå og operere, mens 150 av deres tidligere landsmenn står og skriker og lager kvalm. Det er denne hverdag på sykehuset som svensk-persiske Nasrin Sjögren beskriver: https://www.facebook.com/nasrinsjogrens/posts/172371146517402 Endret 8. oktober 2016 av ops2 problem med lenke
Gothminister Skrevet 8. oktober 2016 #16 Skrevet 8. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Aner ikke. Hva er norsk for noe? Anonymkode: 19ba4...821 Det er vel du som har kommet med dette. Vet du ikke selv hva du skriver?
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #17 Skrevet 8. oktober 2016 1 minutt siden, Gothminister skrev: Det er vel du som har kommet med dette. Vet du ikke selv hva du skriver? Nei, det var det du som gjorde. Du vet altså ikke hva du selv skriver. Ei heller vet du hvordan en skriver ortografisk korrekt på norsk. Typisk... Anonymkode: 19ba4...821
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #18 Skrevet 8. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er vi alle fullstendig klare over at du ikke har fått med deg. Når de du henger med slenger ut av seg ting som at 13-åringer burde straffepules og annen slik dritt, fordi de er "for muslimvennelige", så oppfatter du det bare som "kritikk av 13-åringens politiske holdninger". Anonymkode: 19ba4...821 Hvordan vet du hvem jeg henger med? kan du henvise til en kilde der en norsk far har straffet datteren med voldtekt ? Anonymkode: 382cf...713
Gothminister Skrevet 8. oktober 2016 #19 Skrevet 8. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, det var det du som gjorde. Du vet altså ikke hva du selv skriver. Ei heller vet du hvordan en skriver ortografisk korrekt på norsk. Typisk... Anonymkode: 19ba4...821 Du har sett at jeg endret det. Jeg så først nisse. Så da er det avklart. Kan du nå si hva det betyr? Eller har du store vansker for å oppføre deg på en sivilisert akseptert måte? For jeg vet at mange sliter med sosial akseptert adferd.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #20 Skrevet 8. oktober 2016 (endret) 14 timer siden, Gothminister skrev: Du har sett at jeg endret det. Jeg så først nisse. Så da er det avklart. Kan du nå si hva det betyr? Eller har du store vansker for å oppføre deg på en sivilisert akseptert måte? For jeg vet at mange sliter med sosial akseptert adferd. Du så altså noe jeg ikke skrev. Da er det på sin plass at du ber om unnskyld for at du anklaget meg for noe som helt klart var din feil. Nei, jeg kan ikke forklare for deg hva en rassenasse er for noe. Anonymkode: 19ba4...821 Endret 9. oktober 2016 av Bond 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå