Gjest Jacklost Skrevet 8. oktober 2016 #1 Skrevet 8. oktober 2016 Hvorfor er det slik at så mange av dere ikke vil date menn som bare er 1-5 år yngre? Har opplevd det selv at noen ikke er interessert fordi jeg er 2 år yngre, seriøst liksom? 2 år eller 5 for dens skyld er ingenting. Hvorfor er det så mange damer som er slik? Det er veldig frustrerendes når du kommer i kontakt med ei du liker og som du har ting til felles med og så er ikke hun interessert pågrunn av 3 lusne år...
Pinkee Skrevet 8. oktober 2016 #2 Skrevet 8. oktober 2016 Tror det har mye med hvilken aldersgruppe du tilhører. Er du i 20-25 års gruppen som dame, er det sjelden du finner yngre menn som er noe å satse på. Menn er jo litt tregere i utviklingen. Men, når man er kommet opp i 40-50, så er 3 år pluss/minus ingenting å diskutere. Det kan også være en unnskyldning for at du er av null interesse for henne. Er ikke sikkert alderen har noen ting å si, sånn egentlig. 9
Gjest Jacklost Skrevet 8. oktober 2016 #3 Skrevet 8. oktober 2016 Akkurat nå, Pinkee skrev: Tror det har mye med hvilken aldersgruppe du tilhører. Er du i 20-25 års gruppen som dame, er det sjelden du finner yngre menn som er noe å satse på. Menn er jo litt tregere i utviklingen. Men, når man er kommet opp i 40-50, så er 3 år pluss/minus ingenting å diskutere. Det kan også være en unnskyldning for at du er av null interesse for henne. Er ikke sikkert alderen har noen ting å si, sånn egentlig. Jeg blir 25 nå om to uker. Er 2-5 års aldersforskjell noe damer generelt bryr seg om på den alderen? Altså 26-32 og mannen er 25
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #4 Skrevet 8. oktober 2016 De kvinnene skal du la gå, fordi de er lite smarte. En mann som er noen år yngre, er et smart trekk, dersom man tenker langsiktig og ønsker et livet ut forhold. Kvinner lever lengre enn menn. Ved å velge en noen år yngre mann, så er sjangsen for at kvinnen lever mange år alene mindre enn om hun velger en mann som er eldre. Men slik tenker neppe unge kvinner idag. Neste gang kan du jo prøve å lirke inn denne tankegangen i samtaler knyttet til alder. Anonymkode: c2265...5a9 1
Pinkee Skrevet 8. oktober 2016 #5 Skrevet 8. oktober 2016 3 minutter siden, Jacklost skrev: Jeg blir 25 nå om to uker. Er 2-5 års aldersforskjell noe damer generelt bryr seg om på den alderen? Altså 26-32 og mannen er 25 Ja, det vil jeg tro. Ikke at jeg er noe standard dame altså, men tviler på at jeg hadde gått på date med en 25 åring da jeg var 28-30. Da måtte det evnt være en jeg hadde god kjennskap til fra før, og visste at var mer moden enn sine jevnaldrende. Dessverre er gjennomsnitts mannen på 25 ganske barnslig i forhold til en gjennomsnitts 28 år dame. 6
Gjest Jacklost Skrevet 8. oktober 2016 #6 Skrevet 8. oktober 2016 1 minutt siden, Pinkee skrev: Ja, det vil jeg tro. Ikke at jeg er noe standard dame altså, men tviler på at jeg hadde gått på date med en 25 åring da jeg var 28-30. Da måtte det evnt være en jeg hadde god kjennskap til fra før, og visste at var mer moden enn sine jevnaldrende. Dessverre er gjennomsnitts mannen på 25 ganske barnslig i forhold til en gjennomsnitts 28 år dame. Hvor har du lest dette?
Sykkelkopp Skrevet 8. oktober 2016 #7 Skrevet 8. oktober 2016 1 minutt siden, Jacklost skrev: Hvor har du lest dette? I hodet sitt 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #8 Skrevet 8. oktober 2016 Fordi jeg ikke gidder å oppdra guttevalper. Anonymkode: e2167...5e1 4
Gjest Jacklost Skrevet 8. oktober 2016 #9 Skrevet 8. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg ikke gidder å oppdra guttevalper. Anonymkode: e2167...5e1 Om vi er guttevalper så er dere da jentevalper, siden man er så og si like gammel
Gjest canacas Skrevet 8. oktober 2016 #10 Skrevet 8. oktober 2016 Tja, jeg var 26 da jeg møtte min 5 år yngre eks. Så det hender jo. Men han var fryktelig umoden og jeg ble ofte flau over han. Eneste eksen jeg har null kontakt med, vi hilser ikke om vi ser hverandre på gata heller.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #11 Skrevet 8. oktober 2016 Jeg er av den oppfatning at gutter ønsker å slå seg til ro ved et senere tidspunkt enn damer, og at damer ved å velge en eldre mann finner en som ønsker det samme som henne på ca samme tidspunkt. Anonymkode: 6e38f...f1e 3
Gjest Jacklost Skrevet 8. oktober 2016 #12 Skrevet 8. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er av den oppfatning at gutter ønsker å slå seg til ro ved et senere tidspunkt enn damer, og at damer ved å velge en eldre mann finner en som ønsker det samme som henne på ca samme tidspunkt. Anonymkode: 6e38f...f1e Noen kanskje
Gjest Baremenneske Skrevet 8. oktober 2016 #13 Skrevet 8. oktober 2016 Kjenner jeg meg selv så hadde jeg vært litt skeptisk om jeg var 30 eller over selv og skulle datert en på 25..- litt pga av at min erfaring er at en del har da gjerne vært litt for "umodne" eller på et annet stadie i livet enn jeg har vært..Hadde jeg selv vært under 30, så tror jeg ikke jeg hadde vært så nøye på det. Jeg er nå over 35 år.. Da jeg var single så fant jeg mest menn 1-7 år yngre enn meg å date..- for da var de mest interessante for min del.Vet ikke hvorfor, for det var veldig tilfeldig at det ble sånn..Men det er mulig jeg trengte noen som enda var litt "lekne" og ikke "dønn seriøse" hele veien liksom/ virka ofte litt kjedelig og "begravd i A4 hverdag".. Men likevel så ville jeg ha noe seriøst også..-det var ikke alltid like enkelt finne! Etterhvert fant jeg min nåværende mann- kun et år yngre😊 Vi hadde mye felles, og har det kjempebra😊 Tror kanskje det er pga modenhetforskjellen og hvor man er i livet og en del pga personligheten at det kan være litt sånn😊
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #14 Skrevet 8. oktober 2016 6 minutter siden, Jacklost skrev: Om vi er guttevalper så er dere da jentevalper, siden man er så og si like gammel Nei. Generelt modnes jenter tidligere enn gutter og det henger i gjennom tjueårene. Anonymkode: e2167...5e1 2
Gjest Jacklost Skrevet 8. oktober 2016 #15 Skrevet 8. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei. Generelt modnes jenter tidligere enn gutter og det henger i gjennom tjueårene. Anonymkode: e2167...5e1 Hvor har du lest det
Sykkelkopp Skrevet 8. oktober 2016 #16 Skrevet 8. oktober 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Generelt modnes jenter tidligere enn gutter og det henger i gjennom tjueårene. Anonymkode: e2167...5e1 Det gjelder den tidlige utviklingen. Og så når menn dere igjen
Million Skrevet 8. oktober 2016 #17 Skrevet 8. oktober 2016 Jeg har flere ganger vært sammen med gutter/menn som er yngre enn meg :-) For eksempel var jeg sammen med en svenske i nesten tre år, og han var fire år yngre enn meg. En annen, han jeg anser som Mr Right som jeg var sammen med på nitti-tallet, var to og et halvt år yngre enn meg. Den mannen jeg endte opp med å gifte meg med (ikke den rette) var 8 mnd yngre enn meg. Jeg husker også en annen jeg var sammen med i ett år, han var ett år yngre enn meg. Så jeg har en historie med å velge eller havne sammen med yngre menn. Det har variert mellom åtte måneder og fire år yngre altså.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #18 Skrevet 8. oktober 2016 22 minutter siden, Jacklost skrev: Hvor har du lest det Det er da allmenkunnskap. Anonymkode: 1508c...fc0 7
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #19 Skrevet 8. oktober 2016 22 minutter siden, Jacklost skrev: Hvor har du lest det Lærer man ikke det på skolen? Anonymkode: fb173...ecf 2
Gjest Jacklost Skrevet 8. oktober 2016 #20 Skrevet 8. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Lærer man ikke det på skolen? Anonymkode: fb173...ecf Det er vel individuelt. Jeg har sett mange damer eldre enn meg som er umodne og 20 år gamle menn som er modne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå