Gå til innhold

Leie video i kveld!


Angelica

Anbefalte innlegg

Tenkte å låne en film i kveld, tror det er et år siden sist. Har ikke vært noen ivrig kinogjenger heller, så føler at jeg har gått glipp av masse filmer. Noen som har noen spesielle anbefalinger? (Ikke action..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje Spiderman 2, har jo sett den første. Av en eller annen grunn er jeg ikke så begistret for Harry Potter, så tror jeg står over den. Aldri hørt om The last castle, hva slags film er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye eller gamle(30-,40-,50-,60- og 70-tallet) filmer?

For jeg har MANGE filmer, men helst av det gamle slaget, så hvis du er interessert, vet jeg om mange fine gamle filmer :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

the butterfly effect!!!!

Ikke la deg skremme av at det er ashton kutcher i hovedrollen, han gjør en gooood jobb som skuespiller. Historien er spennende og fengende, man MÅ liksom se filmen ferdig!

Spiderman 2 er jo grei underholdning, men den gir deg ingenting liksom. Annet enn Toby Maguires fjes 50% av tiden, som tankefull, trist, sint, oppgitt. ouuuuh.

Cold Mountain varer lenge, men er også en flott film. Nydelig og trist historie, den ligger jo rundt borgerkrigen i USA, som var et stort slakteri.

ehm..mange bra filmer for tiden da, er det noen du har tenkt på selv sånn at jeg kan si ja eller nei? ;)

ikke lei the ladykillers uansett, hørt av mange at den er drit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble The day after tomorrow, helt grei film med mange kule effekter. Tror det blir Cold mountain neste gang! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og venninna mi leide også film den dagen hoho, ble til starsky og hutch og harry potter, men skulle du sett på flaks? De hadde satt film-sticker foran NORSK TALE på harry potter :roll: og et stort hakk fant plass i starsky og hutch... Snakk om flaks, beibis!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Action og voldsfilmer er ikke noe jeg er så glad i heller, men Tarantinos filmer er så spesielle, at de kan ikke settes i noen katigori på tradisjonell måte. Og det som er litt tøfft med Kill Bill er at det er damene som ruler :sminkedokke:

Men et annet tips, som kan være noe ma være 50 first dates. Utrolig koselig komedie, med litt romantikk, men siden det er Adam Sandler film er det ikke sånn typisk jentefilm heller.

Og så kan jeg anbefale deg å se Finding Nemo hvis du ikke har sett den. Den filmen er jo bare så herlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle, men fine filmer;

Casablanca

Tatt av vinden

Prinsesse på vift (Roman Holiday)

To have and have not

Sabrina

Nyere filmer som er fine;

Et vakkert sinn (A beautiful mind)

Cold Mountain

Emma

Pride and Predjudice (Stolthet og Fordom)

Fornuft og Følelser (Sence and sencebility)

Mansfield Park

Down with love

Bridget Jones' dagbok

Mitt Afrika (Out of Afrika)

Våre beste år (The way we were)

Hesteviskeren (The horse whisperer)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...