AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #1 Skrevet 7. oktober 2016 Jeg var hos legen i sommer og tok blodprøver og legen sa at jeg hadde unormalt mye d vitamin i kroppen. Så mye som det går ann. 115 d vitamin eller noe sånt. Jeg er MYE ute i sola hele dagen sammen med hundene. Hvor lenge varer d vitamin lagret i kroppen? Nå er det snart vinter og mindre sol men siden jeg har så mye nå så gjør det vell ikke så mye fremover. Jeg spiser nesten ikke fisk eller andre produkter som inneholder mye d vitamin så alt kommer fra sola. Hvor lenge kan kroppen ha d vitamin i seg? En måned? To måneder? Tre? Eller fem? Eller? Anonymkode: dd459...87e
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #3 Skrevet 7. oktober 2016 Tar du vitamintilskudd, tran eller lignende? Er du overvektig? Anonymkode: 8abac...6c6
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #4 Skrevet 7. oktober 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var hos legen i sommer og tok blodprøver og legen sa at jeg hadde unormalt mye d vitamin i kroppen. Så mye som det går ann. 115 d vitamin eller noe sånt. Jeg er MYE ute i sola hele dagen sammen med hundene. Hvor lenge varer d vitamin lagret i kroppen? Nå er det snart vinter og mindre sol men siden jeg har så mye nå så gjør det vell ikke så mye fremover. Jeg spiser nesten ikke fisk eller andre produkter som inneholder mye d vitamin så alt kommer fra sola. Hvor lenge kan kroppen ha d vitamin i seg? En måned? To måneder? Tre? Eller fem? Eller? Anonymkode: dd459...87e Hjelpe meg! D vitaminer er fettløselige og lagres i leveren. Har du mer enn max målbar mengde, så slutt å tenke på vitamin D resten av livet! Anonymkode: 63570...219
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #5 Skrevet 7. oktober 2016 Legen sa det bare var bra med mye D-vitamin. Anonymkode: dd459...87e
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #6 Skrevet 7. oktober 2016 Det går vel ikke an å ha for mye D-vitamin fra bare å være utendørs?? Høres ut som du er kjempesunn, spør du meg! Anonymkode: cee55...9f4
Rumle Skrevet 7. oktober 2016 #7 Skrevet 7. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Legen sa det bare var bra med mye D-vitamin. Anonymkode: dd459...87e Men, da er det vel ikke noe problem?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #8 Skrevet 7. oktober 2016 Jeg er ikke sunn. Er bare ute mye så omtrent alt er fra sola ja. Anonymkode: dd459...87e
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #9 Skrevet 7. oktober 2016 Men hvor lenge varer d- vitaminene i kroppen? Anonymkode: dd459...87e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå