Veslejenta Skrevet 20. november 2004 #1 Skrevet 20. november 2004 Jeg leter etter et CD-skap. Det må være plass til minst 300 CD-r og helst koste rundt en tusenlapp. Dette skapet skulle jeg gjerne ha plassert mellom to vinduer, og må ikke være bredere en 70-80 cm, men kan godt være 2 meter høyt. Jeg vil gjerne ha et skap, da det vil se litt ryddigere ut enn en hylle. Men vet noen om noen fine CD-hyller med plass til mange CD-r så ser jeg gjerne på det også. Eneste stedet hvor jeg har sett et slikt skap er på IKEA, men det likte ikke samboer...
RoadQueen Skrevet 20. november 2004 #2 Skrevet 20. november 2004 Eg kjøpte eit vanleg bokskap med glasdørar på Bohus, sette inn fleire hyller i passande avstand for å få plass til mest mogleg cd'ar og som siste finish monterte eg inn heklegardinar på innsida av glaset i dørene. Dette fordi det såg rotete ut med alle cd'ane når hyllene ikkje stemte med sprossene i dørene. Det er to skuffer nederst i skåpet som eg og har fyllt med cd'ar - totalt har eg klemt dryge 600 cd'ar i skåpet og det er enno plass til nokon fleire.
Mrs. B Skrevet 21. november 2004 #3 Skrevet 21. november 2004 Man kan jo f.eks. bruke sånn frostfilm/spray eller liknende for å skjule innholdet bak glassdører bedre.
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #4 Skrevet 23. november 2004 Kan du ikke gå for den enkle Billy fra Ikea? Hyllene leveres i 60 og 80 cm bredde, og så kan du kjøpe flere hyller eller slike innsatser til CD. Til slutt kan du kjøpe glassdører og sette på om du vil.
Cilla Skrevet 23. november 2004 #5 Skrevet 23. november 2004 Jeg vet ikke hvilket skap på ikea samboeren din ikke likte, men vi har et CDskap fra ikea, kostet 800 kr. men vi har satt hyllene så det passer til DVDer, vi er kjempeforøyd med det. Tror det passer til 350 CDer. Skal se om jeg får laget en link til deg :-) http://www.ikea.no/webapp/wcs/stores/servl...productId=42065
Veslejenta Skrevet 23. november 2004 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2004 Jeg vet ikke hvilket skap på ikea samboeren din ikke likte, men vi har et CDskap fra ikea, kostet 800 kr. men vi har satt hyllene så det passer til DVDer, vi er kjempeforøyd med det. Tror det passer til 350 CDer. Skal se om jeg får laget en link til deg :-) http://www.ikea.no/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=16&langId=-14&productId=42065 Det er det ja. Jeg synes det er kjempefint, men han likte ikke dørhåndtakene. Jeg prøver å overbevise ham om at de bare er å bytte ut.. men det har ikke funket ennå. Tror jeg må prøve en gang til.
Veslejenta Skrevet 23. november 2004 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2004 Tusen takk for forslagene forresten!! Bare å komme med flere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå