Heiheihei76 Skrevet 6. oktober 2016 #21 Skrevet 6. oktober 2016 Jo det er tilatt så lenge man legger det ut på en ikke klikkbar lenke. Ikke hør på haterne. Underlivet ditt er sikkert utrolig flott 😊Stor som små kjønnslepper er utrolig digg. De her som skriver noe annet er bare damer som utgir seg for å være menn. For de aller fleste menn er det ikke utseende nedentil som betyr noe.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #22 Skrevet 6. oktober 2016 TS, håper ikke du føler deg "presset" til å legge ut bilde. Du er bra nok som du er! Anonymkode: 8d269...008 1
Heiheihei76 Skrevet 6. oktober 2016 #23 Skrevet 6. oktober 2016 Enig. Var ikke slik ment fra min side ihvertfall. Synes bare det ble for mye unødvendig kjeftingi denne tråden
Kvinne87Rogaland Skrevet 6. oktober 2016 #24 Skrevet 6. oktober 2016 Nå synes jeg at dette utseende-fokuset på jenters underliv begynner å ta litt av. Kjære TS, nå har jeg aldri opplevd at en mann har tatt av meg trusa, og satt seg på kne for å glo på godsakene. Når trusa går av er vi altfor opptatt med nytelsen, og har ikke tid til å inspisere hverandres kroppsdeler. Så lenge dåsa er ren og ikke lukter vondt, så er de fleste mannfolk fornøyd. Det viktigste er vel at du er våt og villig. Og har du noen gang sett nøye på en manns testikler? De er ikke akkurat noe man vil ramme inn. Men har det noe å si? Kjønnsorganer skal brukes og nytes, ikke se pene ut. 5
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #25 Skrevet 6. oktober 2016 Du er selvsagt god nok som du er. Hvilken mann ønsker seg ikke en kjæreste som legger ut bilde av underlivet sitt på internett for å få oppmerksomhet? Anonymkode: e71c8...eb3 2
Gjest steinbukk79 Skrevet 6. oktober 2016 #26 Skrevet 6. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: baf30...5aa Nice
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #27 Skrevet 6. oktober 2016 Nydelig kameltå, men så er jeg jo en gammel gris også da.... Anonymkode: fd25b...928
Gjest lipgloss Skrevet 6. oktober 2016 #28 Skrevet 6. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Enda et tegn på sykelig oppheng i kropp, når folk villig legger ut nakenbilder bare for at at tilfeldige mennesker på nett skal si noen godord. Og folk syns det er helt normalt og rimelig, forståelig. Yikes Anonymkode: b5068...0c5 Hva er så gale med det,en fin måte å få bekreftelse på noe en lurer på,hun er anonym og viser ikke ansikt. Visst dette kan hjelpe så ser jeg ikke problemet med denne enkeltsaken her
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #29 Skrevet 6. oktober 2016 Det ser ut som et helt vanlig kjønnsorgan, og siden jeg er jente selv kan jeg ikke akkurat si at det er hot, men det er definitivt ikke not heller. Det er et kjønnsorgan, og det ser helt normalt ut. Go out there and have some fun! Anonymkode: ae822...67a
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #30 Skrevet 6. oktober 2016 1 time siden, Heiheihei76 skrev: Jo det er tilatt så lenge man legger det ut på en ikke klikkbar lenke. Ikke hør på haterne. Underlivet ditt er sikkert utrolig flott 😊Stor som små kjønnslepper er utrolig digg. De her som skriver noe annet er bare damer som utgir seg for å være menn. For de aller fleste menn er det ikke utseende nedentil som betyr noe. Enig. Akkurat som når noen sier at store peniser er best bare er menn som utgir seg for å være damer. J****g irriterende! Anonymkode: 6ff30...d51
Heiheihei76 Skrevet 7. oktober 2016 #31 Skrevet 7. oktober 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig. Akkurat som når noen sier at store peniser er best bare er menn som utgir seg for å være damer. J****g irriterende! Anonymkode: 6ff30...d51 Håper du har rett. For får helt bakoversveis av å lese slike ting som står her. Tror ikke jeg karakteriseres som liten. Men uansett ikke hyggelig å lese hvor mange som er overfladiske på det området. Forhåpentligvis er det for det meste trolling
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #32 Skrevet 7. oktober 2016 Jeg har litt fyldige ytre kjønslepper, det gir meg lett cameltoe om jeg ikke kle meg meg rett. Slik tuse som du har på, med en søm midt i, er uteluket. Det vil gnage og bli ekkelt. Noen jeans er også utelullet, for de gnager i skrittet og gir cameltoe. Liket underlivet mitt, men ikke cameltoe så unngår da noen klær. Du ser ut til å ha mindre fyldige kjønnslepper enn meg og bør være godt fornøyd med underlivet ditt!! Anonymkode: 30ac0...6f4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #33 Skrevet 7. oktober 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er lov. Vær rask med shavingsen da, vil gjerne få gitt min vurdering før jeg må logge av. Anonymkode: 8083c...756 Ute etter runke bilde? Anonymkode: b1993...854
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #34 Skrevet 7. oktober 2016 Når skal kvinner ( og menn ) med dårlig selvbilde, skjønne at selvbildet handler om noe annet enn kun en liten del av ens ytre. Det mest tiltrekkende er folk som er fornøyde med deg selv, om de se sånn eller sånn ut. Ts: lær deg til å bli glad i deg selv. Å poste bilder på internett for å få kommemntarer fra fremmede, gir deg ikke verken bedre selvbilde eller mer attraktiv, tvert imot! Anonymkode: 5c95e...60c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå