AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #1 Skrevet 6. oktober 2016 Nå er jeg forvirret. Hadde mensen for to uker siden, og i dag kom den tilbake. Jeg går ikke på prevensjon, har fast partner og vi har ikke hadd sex på snart en måned. Jeg skal til legen i morgen, men blir jo redd. Flere som har hadd det slik? Er så redd for kreft. Anonymkode: a42cc...d43
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #2 Skrevet 6. oktober 2016 Det har skjedd meg meg to ganger det siste halvåret. Tidligere har jeg alltid hatt stabil mens. Jeg blir ikke redd i det hele tatt, det er bare irriterende. Kan ikke tenke meg at det er farlig. Anonymkode: de6d1...cb0
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #3 Skrevet 6. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det har skjedd meg meg to ganger det siste halvåret. Tidligere har jeg alltid hatt stabil mens. Jeg blir ikke redd i det hele tatt, det er bare irriterende. Kan ikke tenke meg at det er farlig. Anonymkode: de6d1...cb0 Ok, tusen takk for svar. Anonymkode: a42cc...d43
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #4 Skrevet 6. oktober 2016 Ja det har skjedd. Kan få en liten mellomblødning mellom mensen. Ikke noe som skjer ofte. Men gå til legen alikevell. Det er mest sannsynlig at det ikke er noe galt, men skader ikke å sjekke Anonymkode: 4d61b...a7c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå