Gå til innhold

Bytte fra Enter til If...?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble oppringt av en selger fra If... i dag som ville gi meg tilbud på bilforsikring fordi jeg har andre forsikringer gjennom If... Tilbudet hun ga meg ville jeg spare nesten 6000 kr i året på. Likevel synes jeg kanskje det hørtes litt for godt ut til å være sant, og jeg mener å ha hørt at Enter er en veldig god forsikring (dog jeg husker ikke hvem som har fortalt meg dette, så det er jo godt mulig det er tull). Jeg er ganske ny bileier, så jeg har lite bonus. Er det noen her som har litt mer erfaring enn jeg som kan hjelpe meg litt med denne avgjørelsen? Er det lurt å bytte fra Enter til if...?

Anonymkode: 3737b...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du kan spare noen kroner så er det bare å bytte. Sjekk også vilkårene. Blir du misfornøyd er det bare å bytte senere.

Anonymkode: 13ca7...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt forsikring fra Enter, men jeg har alle mine forsikringer hos If. Er storfornøyd med dem, både månedspris og egenandeler er billige, og når det først har skjedd noe er de fantastiske. Har aldri brukt bilforsikringen, men innbo-forsikringen har jeg brukt to ganger, og er strålende fornøyd med hjelpen jeg gikk fra If. Pengene var op kontoen min et par dager etter dokumentasjonen var sendt, kundebehandlerne var veldig hyggelige og jeg fikk all den hjelpen jeg trengte.

Anonymkode: 1876f...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

Noen flere med erfaringer?

Anonymkode: 3737b...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...