AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #1 Skrevet 6. oktober 2016 Jeg skal gå rett på sak. Jeg prøver å kutte betraktelig ned på snusingen og skal til slutt være helt snusfri. Jeg er en av dem som snuser en boks hver dag, av og til mer. Dette går selvfølgelig først og fremst veldig utover tennene og tannkjøttet mitt, og ikke minst økonomien. En snusboks idag koster 86,- og jeg snuser 1 boks hver dag. Det blir ganske store summer i løpet av en måned og et år.. I tillegg har jeg og samboeren tenkt å starte prøvingen etterhvert, og da er det et krav at jeg skal være totalt snusfri. Jeg har begynt med målet om å ha en snusboks i minst 2 dager, så 3 osv. Jeg har nå hatt den i 2,5 dager, men våkner opp med en grusom hodepine og er veldig uggen. Dette er jo selvfølgelig abstinenser, og Paracet hjelper ingenting mot hodepinen. Har dere noen tips?? Jeg er også bekymret for at jeg kommer til å legge på meg drastisk uten snus, da jeg har fått uvanen om å heller ta en snus hvis jeg er sulten eller kjesken. Har jeg ikke snus, så går jeg i kjøleskapet 10 ganger i timen Anonymkode: 31095...15f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå