Gå til innhold

HJELP!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

I går fikk jeg vite at jeg skal bli storesøster!!

Det er sårende, og veldig sårt syntes jeg!!

Faren min er 45år, dama hans er like gammel som meg, altså 23år. dem har forlovet seg, og dem skal ha et barn sammen!! hun skal få en gutt i mars..

altså jeg skla få en lillebror :( alle ville sikkert ha blitt glad for dette.... men ikke jeg, jeg kjenner faren min på en måte, men på en annen måte ikke.

Da jeg var 2år stakk han fra mamma, da jeg var 18 kom han inn i livet mitt igjen. og vi hadde det bra ett års tid, så ga han F`n i meg igjen...

i År 2003 kom han igjen, men var på besøk en del ganger, og forsvant igjen, og kom tilbake, og ble borte igjen.. jula 2003 skulle han komme på julemiddag første juledag, men kom han, NEI.

han dukket plutselig opp klokka 0130 på natta, og ba om unskyldning og at han hadde glemt det... også hadde han fått motorstopp, også hadde han glemt førerkort, også hadde han kjørt seg fast... så masse unskyldninger på engang!!

jeg ble så forbanna, og kastet han ut på dør, ba han dra til helvete... jeg ble såret, og lei meg, og tårene sluttet aldri og renne!! Han fortalte meg også det at, han ønsket at jeg var sønnen hans og ikke datteren hans, fordi man kunne ikke mekke, og skru med en jente. og dessuten var gutter så mye enklere og ta seg av!!

dem var enklere og prate med!!

det var derfor han dro fra mamma, pga at han orket ikke og vokse opp med en datter, han ville ikke se meg, han bryr seg ikke... Han kommer og går i livet mitt akkurat som han vil,han tenker ikke på meg, eller mine følelser!!

da jeg fortalte han, at jeg hadde planer om og gifte meg, sa han: Du vet at det alltid ender med skillsmisse?? :(

det var alt han hadde og si!! :evil:

Ikke noe annet.....

og det at han skulle få en sønn nå, var bare fryd og gammen, det skulle bli så koselig, og endelig få det HAN ønsket seg!!

Hvordan kan han gjøre slikt??

Hvorfor er han sånn??

Er det sånn fedre skal oppføre seg??

Han sa at han ikke var glad i meg, han brydde seg ikke!!

Men hvorfor ringer han da, og forteller meg dette??

Jeg har hatt ett nydelig ÅR nå, uten og tenke på han...

også kommer han med denne nyheten!!!!!

HVORFOR??

Han er en dust, han bryr seg ikke!!

han er ikke egnet som pappa, han kunne ikke ta vare på meg, fordi jeg var feil kjønn!!

Hvorfor singer han da!! for og såre meg, for og si at han endelig har fått ønsket sitt oppfyllt....

På nyttårs aften i fjor, så skulle jeg ringe og ønske han godt nyttår, vet du hva dama hans sa,: nei pappa`n din kan ikke komme nå, han skrur bil i garasjen...

også hørte jeg at han pratet svakt i bakenden....

Hvorfor er enkelte fedre slik!!

Og hvorfor sårer han meg på denne måten, nå som livet mitt har blitt SÅ mye bedre uten han!!??

Nå har tankene surret og surret dei siste 24timene, bare pga av den tlf-samtalen.....

Hvordan kan han ta vare på en liten gutt, når han ikke kunne ta vare på meg!!

Det jeg fikk vite, var at jeg var ET STORT FEILGREP!!

Jeg var en flekk som skulle ha havnet på lakenet, ikke noen andre steder!!

Hvordan skal man komme seg videre av slikt??

kan noen svare meg på det??

Hilsen en Såret, ung jente på 23år.... :oops: :( :evil: :-x :-?

Hvorfor??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, skjønner godt at du er lei deg....! :-( Syns nesten ikke han fortjener å ha deg i livet sitt! Vil bare gi deg en stor :klem:

Skrevet

:trøste:

Huff...hva kan jeg si. Ingen enkelt situasjon du er i. Men sånn er det. Enkelte mennesker blir aldri voksne nok til å se andre veier enn sin egen. Jeg forstår veldig godt at du er såret og sint. Tror aldri at pappaen din kommer til å forandre seg, han kommer nok aldri til å bli voksen så lenge han fortsatt holder på slik i en alder av over 40.

Prøv å fokuser på det som er positivt i livet ditt, dem som virkelig er deg kjær. Tenk på alle de som bryr seg om deg. Er du ikke da egentlig heldig? Slutt å bruke energi på din pappa, han er ikke verdt det. Og den av dere som har ett problem, er han!

Det er tydelig at han ikke har det godt med seg selv.

Og at du skulle vært en flekk på lakenet....for noe forbanna sprøyt. Du er her for en grunn, og den grunnen er ikke at du skal henge deg opp i slike uvitende mennesker som pappaen din er.

Men at du skal bry deg om det gode livet har å by på.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...