Gå til innhold

Gråter over at fastlegen slutter


Bringebæra

Anbefalte innlegg

Gråter over at fastlegen slutter. Beste legen noen sinne. Håper dagen i morgen blir bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv i andres sorg skal det vurderes om det er rett sorg, rett sted å sørge, gjøres seg opp meninger om personen og presentere dem uten annen tanke enn å skade/såre/ramme, diskuteres og kveruleres....enkelte mennesker er bare for mye...

 

Ts, føler med deg. Tøft å miste noen som kjenner deg godt, en du kan dele med, er trygg på og trolig også glad for/i....

Anonymkode: 674fb...81b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger. Minner om at Vi som sørger ikke er stedet for diskusjoner.

Alice i Eventyrland, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

jeg skjønner deg veldig godt, en god fastlege betyr ekstremt mye for livskvaliteten hvis man er mye syk. Min fastlege har hatt ett års permisjon og det har vert ett år hvor jeg måtte stenge inne mye vondt da vikaren ikke klarte å se helhetsbildet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv hatt en fastlege som gikk av med pensjon for ikke så lenge siden. Den mest fantastiske legen man kunne ha. Han var den første som tok meg på alvor, som faktisk skjønte at alt det fysiske i kroppen hang sammen (de andre har fokusert på en og en ting). Gråt ikke når han gikk vi med pensjon, men fikk en sorgfølelse. Fikk også litt panikk over å ikke vite om jeg skulle få en sånn lege igjen. Noen leger aner ikke hvor mye de betyr for noen pasienter. 

Anonymkode: 5c979...68e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme i dag som i går.. Det går over med tiden. Endelig funnet en perfekt lege, så forsvinner han. Det var legen som tok i mot meg, og hjalp meg igjennom tung tid. Da jeg var gravid med tvillinger. Å hadde en voldelig samboer som gjorde til at jeg spontanaborterte. Så jeg ga opp nesten livet selv. Han hjalp meg også da søstra mi døde i kreft.

Endret av Bringebæra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Dette var kjempevondt å lese. Når en mister den som har vært der gjennom så mye vondt kan jeg tenke meg at en kan føle seg litt maktesløs. Men glem ikke at det er du som har kommet deg gjennom all smerten. Du har vært sterk. Derfor stjeler jeg en klem fra deg.  :klem: Og den får du ikke tilbake. hehe :)

Anonymkode: 4018e...69b

Endret av Bond
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Til TS vil jeg bare gi en god :hug: og håper hun får en god lege igjen.

Endret av Bond
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...