Gå til innhold

Singel til evig tid?

Fremhevede innlegg

Gjest Annetnavn_
Skrevet
18 minutter siden, Jacklost skrev:

Jeg kjenner meg igjen, jeg blir 25 om et par uker og jeg har aldri hatt en kjæreste. Det er vel bare noen som er ment til å være singel for alltid :sukk:

Kan aldri tro du blir en av dem. Du virker som en stjernekar:) - omgjengelig, hyggelig, positiv. Der finnes helt sikkert ei der ute som kommer til å sette pris på de egenskapene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryddet for innlegg fra utestengt bruker.

Raven Emerald, mod.

Skrevet

Jeg er 29 år og sist jeg hadde forhold var for hele 8 år siden. Sist jeg hadde sex var vel 4-5 år siden. Jeg er også tilbaketrukket mtp at jeg ikke går ut på byen og har ONS,ei heller er jeg på sukker eller tinder pga jeg vet jeg ikke er noe særlig å se på og jeg er redd for å bare være noens tømmestasjon. 

Er ikke tilbaketrukket ellers da,har en svært aktiv fritid så jeg føler ikke at jeg mangler noe sånt sett egentlig men selvfølgelig vil man jo etablere seg men for mitt vedkommende så er det vanskelig å se for seg.

Om det strir for mye vil jeg heller dra til Danmark og "lage barn" enn å ende opp alene og ødelagt. Det hjelper ikke om man har bra personlighet,er tradisjonell og blabla bla som en kvinne da det er utseende det står på.

Uansett,du er ung og du er helt sikkert vakker så for deg er det ikke noe problem😊 Bare ta det med ro og nyt livet du!

• Liker 2
Skrevet
På 10/5/2016 den 16.51, AnonymBruker skrev:

Jeg vet jeg er ung og at ting fortsatt kan endre seg, men føler at det er en del personlighetstrekk ved meg som er litt fastlåst, så vet ikke helt hvordan jeg skal klare å endre på det. Det å være i et forhold skremmer meg veldig, men det er jo det jeg til syvende og sist vil.

Anonymkode: 57839...ef0

Hva slags personlighetstrekk er det snakk om?

Gjest Jacklost
Skrevet
5 timer siden, Strixa skrev:

Kan aldri tro du blir en av dem. Du virker som en stjernekar:) - omgjengelig, hyggelig, positiv. Der finnes helt sikkert ei der ute som kommer til å sette pris på de egenskapene.

Takk, det var fint sagt :) Du virker som en snill og hyggelig person :) 

Skrevet

høres litt ut som du sliter litt med selvtilliten, syns du burde jobbe litt med den, før du finner deg noen. Det kan du gjøre ved å trene. eller bli flink i noe. Syns du burde snakke med dette om venninnene dine og du bør slippe litt mer løs. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...