AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #1 Skrevet 5. oktober 2016 Hei! Er det noen her som opplevde å få større pupper av p-piller? Isåfall hvilket merke, hvor lang tid tok det og hvor mye større? Jeg er 18 år og skal begynne på p-piller i dag, og er ærlig talt helt flat. Sånn virkelig flat, ikke B-cup flat (siden noen mener de har så vanvittig små pupper, selv om de har sikkert 3-4 ganger så mye som meg), og jeg skal ikke legge skjul på at nesten hovedgrunnen til at jeg ønsker å begynne er et desperat forsøk på å øke størrelsen litt. Jeg er undervektig (rundt 53kg, 174cm høy), og er jo klar over at dette nok er grunnen til at jeg har så og si ingen pupper, siden jeg har lite fett på kroppen. Anonymkode: 2b62d...9dc
Minya Skrevet 5. oktober 2016 #2 Skrevet 5. oktober 2016 Hvis du begynner på p-piller nesten utelukkende for å få større pupper, må jeg nok dessverre skuffe deg. Sjansen for at puppene vokser er ekstremt liten, om de vokser noe pga hormonene er det som regel bare et par gram, eller rett og slett fordi du spiser mer og legger på deg generelt. Pupper er nesten bare fettvev, det er ikke mer enn en liten A-cup melkekjertler, resten er fett. Er du undervektig hjelper det derfor mye mer å legge på seg. Selv fem-seks kilo kan gjøre utslaget. Men ikke om du er genetisk predisponert for å ha små pupper. 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #3 Skrevet 5. oktober 2016 Når du slutter på p-pillene går puppene tilbake til sin opprinnelige størrelse Anonymkode: 1f561...766
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå