AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #1 Skrevet 5. oktober 2016 Noen andre som har besvimt et eller annet sted? Og hvordan reagerte folk? Anonymkode: 2bc88...70e
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #2 Skrevet 5. oktober 2016 Besvimte ganske hypping en periode, blandt annet på jobb. Folk var hyggelige. Hjalp meg opp og spurte om alt gikk bra og alt det der. Ble med meg ut for litt frisk luft Anonymkode: 74ae3...467
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #3 Skrevet 5. oktober 2016 Besvimte på jobb en gang. Jeg var student, pendlet til og fra praksis og hadde jobb i tillegg så jobbet jo ofte doble skift, i lag med de vanlige skoleoppgavene. I tillegg døde et familiemedlem på sykehus i by A, og måtte planlegge begravelse og ta dødsboet. Mens min mor hadde knekt ryggen og lå på sykehus i by B. Så jeg gikk rett i gulvet uten forvarsel:P Men jeg jobbet på sykehjem så var jo omringet av kompetente mennesker som visste hvordan de skulle ivareta meg:) Anonymkode: c090a...76f
minister-mio Skrevet 5. oktober 2016 #4 Skrevet 5. oktober 2016 De fleste har vel gjort det en eller annen gang.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #5 Skrevet 5. oktober 2016 12 minutter siden, minister-mio skrev: De fleste har vel gjort det en eller annen gang. Eh...nei. Anonymkode: d35dc...3c7
minister-mio Skrevet 5. oktober 2016 #6 Skrevet 5. oktober 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eh...nei. Anonymkode: d35dc...3c7 Jeg antar de fleste voksne iallfall én gang i løpet av livet har det.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #7 Skrevet 5. oktober 2016 1 minutt siden, minister-mio skrev: Jeg antar de fleste voksne iallfall én gang i løpet av livet har det. Å jeg antar at fåtallet har gjort det. Ja det der var trass, men å bare anta er dumt. Anonymkode: 1c14c...9f0
Rosa Sitron Skrevet 5. oktober 2016 #8 Skrevet 5. oktober 2016 2 minutter siden, minister-mio skrev: Jeg antar de fleste voksne iallfall én gang i løpet av livet har det. Jeg antar det samme.
minister-mio Skrevet 5. oktober 2016 #9 Skrevet 5. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Å jeg antar at fåtallet har gjort det. Ja det der var trass, men å bare anta er dumt. Anonymkode: 1c14c...9f0 Da kommer jeg tilbake til forumet etter å ha gjort en grundig spørreundersøkelse av et representativt utvalgt av den voksne befolkningen ingen mer diskusjon her før alle har gjort det samme. Snakkes om et år 2
melatonin Skrevet 5. oktober 2016 #10 Skrevet 5. oktober 2016 Har nok vært nære mange ganger, men aldri besvimt. Håper jeg slipper.
Februarbarn Skrevet 6. oktober 2016 #11 Skrevet 6. oktober 2016 Jeg har besvimt, ja! En gang mens jeg gikk på videregående - i trappen mens hele saueflokken var på vei mot time etter lunsj. Ble heldigvis fanget da der var så mange rundt og ble hjulpet til lærerværelset til jeg var bedre. En annen gang var det etter trening. Jeg tror det var en kombinasjon av mindre regelmessighet i mat og drikke kombinert med hard trening (ubevisst). Ble sendt til legevakta for å ta prøver for å utelukke annet. Og alt stod bra til ellers. Å besvime er forferdelig. Både i øyeblikket rett før der du innser at noe er i ferd med å skje og at du ikke har kontroll og når du kommer til deg selv igjen.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #12 Skrevet 6. oktober 2016 Jeg har besvimt flere ganger. Første gangen var på legevakta. Jeg hadde et kraftig utbrudd av elveblest, så jeg måtte få en sprøyte med antihistamin i rumpa. På vei ut i venterommet mistet mamma kontakt med meg, og det var så vidt hun klarte å hindre meg fra å deise i gulvet. Neste gang var i syden med familien. Det var varmt, jeg hadde vært aktiv i bassenget hele dagen og jeg hadde helt sikkert ikke drukket nok. Da vi skulle forlate hotellet for å dra til en restaurant falt jeg ut av samtalen, og mamma som gjenkjente situasjonen og så at jeg var likblek fikk broren min til å hjelpe henne med å få meg i en stol. Der kom jeg til meg selv omgitt av masse bekymrede mennesker. Siste gang jeg besvimte var like etter blodgiving. Jeg reiste meg opp litt for raskt, så da jeg snakket med sykepleieren i resepsjonen etterpå besvimte jeg plutselig. Det var den skumleste besvimelsen jeg har opplevd, for jeg var ganske langt borte ganske lenge. Samtidig var det en ganske trygg besvimelse, for jeg var umiddelbart omgitt av sykepleiere med god erfaring innen besvimelser. Anonymkode: 408d4...cc7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå