AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #1 Skrevet 5. oktober 2016 Kjæresten min har vært borte på tur i noen dager og jeg ønsker å overraske han litt når han kommer hjem. Fantaserer om å gi han en boob job. Problemet er at puppene mine er ganske små. Kan jeg få det til for det? Og hvordan ville dere gjort det/egne erfaringer? Anonymkode: f5988...5a1
Hjärtat Skrevet 5. oktober 2016 #2 Skrevet 5. oktober 2016 Kan bare snakke på vegne av ei venninne. Hun står i den stillingen hvor puppene hennes blir størst, og så presser hun eller kjæresten hennes dem hardt sammen, mens han jokker. Selv har jeg store pupper, vi synes ikke det er noe særlig med boobjob. Men nå har vi ikke akkurat lagt sjela vår i å få det til heller. :-)
Hjärtat Skrevet 5. oktober 2016 #3 Skrevet 5. oktober 2016 Kan bare snakke på vegne av ei venninne. Hun står i den stillingen hvor puppene hennes blir størst, og så presser hun eller kjæresten hennes dem hardt sammen, mens han jokker. Selv har jeg store pupper, vi synes ikke det er noe særlig med boobjob. Men nå har vi ikke akkurat lagt sjela vår i å få det til heller. :-)
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #4 Skrevet 5. oktober 2016 Ingen bryster er for små til å forstørres. Dette noe jeg synes dere burde snakke sammen og bli enige om. Det å legge seg under kniven er ikke lettvint og gjort i en fei, det er en helserisiko som må vurderes. Om han er borte bare noen få dager vil du ligge post op med store smerter og det er ikke en spesielt sexy overraskelse, spesielt ikke om han ikke er gira på at du skal opereres utgangspunktet. Tar lang tid før noe ratting av pupper er aktuelt etter operasjon. Anonymkode: 1316b...04e 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #5 Skrevet 5. oktober 2016 Boob job i dette tilfellet = puppesex, ja har ingen planer om å forstørre hverken det ene eller andre *ler* Anonymkode: f5988...5a1 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #6 Skrevet 5. oktober 2016 "Boob job" er slang for brystforstørrelse. Uansett er vel ikke dette noe man må debattere opp og ned, vi kan ikke gi noe svar på om puppene er store nok. Bare prøv. Er ikke som om det blir noe problem. Anonymkode: 583e3...f1f 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #7 Skrevet 5. oktober 2016 Bruk glid og press puppene rundt så godt du kan. Ikke alle er størrelse D. Funket med min x, han digget det. Anonymkode: a238d...c51
Frk.K Skrevet 6. oktober 2016 #8 Skrevet 6. oktober 2016 Ryddet for personangrep og svar til dette. Flyttet til seksualitet. Frk.K, mod.
TMC Skrevet 6. oktober 2016 #9 Skrevet 6. oktober 2016 Glidemiddel eller olje med smak. Press puppene sammen og bruk hendene til hjelp. For en ekstra piff kan du sette haka mot brystet og ta tuppen i munnen (da er olje med smak greit) Håper det hjelper Lykke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå