Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg leser overalt at voksne mennesker trenger mellom 7-8 timer søvn hver natt. Jeg legger meg rundt 12 og står opp 9 hver morgen, altså rundt 9 timer søvn. Om jeg ikke har på alarm kan jeg fint sove til 11!!:overrasket: Dvs 11 timer søvn.. Om jeg bare får 7 timer en natt føler jeg meg skikkelig uopplagt! Er det noe galt med meg som trenger mer søvn enn de fleste? Eller er dette normalt tror dere? Jeg er 24 år gammel:)

Anonymkode: 83b22...cf9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle er vel forskjellige, jeg klarer meg fint med 5-6 timer søvn, mens andre trenger mere. Ingenting som er galt med deg, du er bare deg selv :) 

• Liker 1
Skrevet

Du må være litt mer kritisk til hva du leser. De fleste voksne har behov for rundt 7-8 timer søvn hver natt. Det finnes likevel også de som trenger mindre eller mer søvn enn dette uten at det trenger å være noe galt. Personlig trenger jeg rundt 8-9 timer, mens enkelte andre mennesker er normalt uthvilt etter rundt 5 timer søvn. 

Så lenge det ikke er noen endringer i søvnmønsteret ditt og du føler at du får god nok søvn uten at det går utover hverdagen, ville ikke jeg ha tenkt noe spesielt over det. 

Anonymkode: 12f74...711

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...