AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #1 Skrevet 4. oktober 2016 Jeg fikk testet meg for at at kjønnssykdommer på Sex og samfunn her forrige uke. I dag ble jeg ringt opp fordi de hadde gjort en feil og testet prøven min for mykoplasma uten at jeg hadde meldt ifra om noen spesifike symptomer. Jeg fikk påvist mykoplasma, og fikk beskjed om at det ikke ville gjort noe med siden jeg ikke hadde noen symptomer på det. Jeg har lest litt på symptoptomene på mykoplasma, og jeg har hatt noen av dem. Jeg har hatt blødninger utenom mensen og sårhet i endetarmen. Skal jeg ringe Sex og samfunn opp igjen og ta det opp med dem, eller kontakter jeg lege? Og det er vel også mulig at kjæresten min burde ha eventuell behandling? Anonymkode: b7968...2a5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #2 Skrevet 4. oktober 2016 Hva er mykoplasma og finnes det behandling for det? Anonymkode: 5a54e...92e
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #3 Skrevet 4. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva er mykoplasma og finnes det behandling for det? Anonymkode: 5a54e...92e Det er en seksuelt overførbar infeksjon, og ja, det finnes behandling. TS Anonymkode: b7968...2a5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #4 Skrevet 4. oktober 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk testet meg for at at kjønnssykdommer på Sex og samfunn her forrige uke. I dag ble jeg ringt opp fordi de hadde gjort en feil og testet prøven min for mykoplasma uten at jeg hadde meldt ifra om noen spesifike symptomer. Jeg fikk påvist mykoplasma, og fikk beskjed om at det ikke ville gjort noe med siden jeg ikke hadde noen symptomer på det. Jeg har lest litt på symptoptomene på mykoplasma, og jeg har hatt noen av dem. Jeg har hatt blødninger utenom mensen og sårhet i endetarmen. Skal jeg ringe Sex og samfunn opp igjen og ta det opp med dem, eller kontakter jeg lege? Og det er vel også mulig at kjæresten min burde ha eventuell behandling? Anonymkode: b7968...2a5 Ta kontakt med S&S igjen, og si at du har hatt symptomer. Da hjelper de deg. Eventuelt kan du gå til legen din selvfølgelig, men da må det kanskje tas nye prøver (siden de du har nå "tilhører" S&S). Ved mycoplasma er det vanlig at partner også settes på behandling enten hen har symptomer eller ei. Anonymkode: 52c7e...b45
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #5 Skrevet 4. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ta kontakt med S&S igjen, og si at du har hatt symptomer. Da hjelper de deg. Eventuelt kan du gå til legen din selvfølgelig, men da må det kanskje tas nye prøver (siden de du har nå "tilhører" S&S). Ved mycoplasma er det vanlig at partner også settes på behandling enten hen har symptomer eller ei. Anonymkode: 52c7e...b45 Okay, da tar jeg og ringer opp i morgen. Bør partner ta behandlingen samtidig? Typen er nemmelig borte til lørdag, og da får han jo ikke time før tidligst mandag. Anonymkode: b7968...2a5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #6 Skrevet 4. oktober 2016 Over er forresten TS ^^ Anonymkode: b7968...2a5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå