super-s Skrevet 6. oktober 2016 #21 Skrevet 6. oktober 2016 På 10/5/2016 den 15.44, AnonymBruker skrev: Takk for gode råd til dere begge. Dette er virkelig frustrerende. Jeg får bare håpe at det går over etter hvert.... Anonymkode: 826d5...02a Forstår veldig godt at det er frustrerende. Har venner som har opplevd det samme, og de sier det er jævlig til tider, men det går over. I alle fall når dere har det bra sammen ellers. Husk at gresset ikke alltid er grønnere på den andre siden, som flere har sagt. Håper du tar et godt valg, og at du ikke velger å såre henne ved å være utro.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #22 Skrevet 6. oktober 2016 Vær litt mer realistisk! Si at du fikk leve dette ut. Du fikk lov til å hore rundt som det passet deg. Du ville ikke fått noe annet enn problemer av det som ikke på noe måte ville oppveid fordelene. Du hadde risikert dramaer med damer som fikk føleleser, kjønnsykdommer, kanskje til og mer flere barn. Damer har helst ganske like behov, og det er sjeldent det behovet er å stå klar for å tilfredstille menn uten å få mer tilbake enn sex. De færreste syns det er interesant, Det er bare noe man tar til takke med i perioder det er enste valg. Anonymkode: 454ee...267
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #23 Skrevet 6. oktober 2016 På 10/4/2016 den 12.32, AnonymBruker skrev: Hei, Jeg er en gift mann som føler at jeg ikke får nok sex. Er i begynnelsen av 30-årene, og føler at jeg kanskje har giftet meg litt for tidlig. Føler at jeg har opplevd for lite. Hatt sex med veldig få. Får nå lyst til å prøve noe nytt hele tiden. Blondiner, brunetter, milfer, unge damer, mørke, lyse, brune, ha trekant, gruppesex osv......... Jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre. Har ikke lyst til å være utro, men ser ingen annen utvei.. Noen her som er i samme situasjon som meg? Anonymkode: 826d5...02a På 10/4/2016 den 12.51, AnonymBruker skrev: Nei du det går hun nok aldri med på. Vi har det jo kjempe fint sammen. Jeg er veldig glad i henne og hun i meg. Det er ikke der problemet ligger. Det er bare det at jeg vil prøve noe nytt.. kun sex, ikke noe mer.. Hadde vært fint om jeg kunne finne meg en eller to FF som er med på det. De må gjerne være i samme situasjon som meg. Anonymkode: 826d5...02a På 10/4/2016 den 14.19, AnonymBruker skrev: Sikkert ikke. Men det vil fortsatt gjøre at jeg ikke mister hun. Å spørre om åpent forhold er ikke noe vits, det er ikke et alternativ. Anonymkode: 826d5...02a På 10/4/2016 den 16.02, AnonymBruker skrev: Glem swingers, glem alt det der. Hun har ikke samme behov som meg. Det er klart og tydelig. Jeg vil prøve nye mennesker. Det er alt. Er kåt dagen lang. Anonymkode: 826d5...02a På 10/5/2016 den 15.45, AnonymBruker skrev: Vi skulle kanskje ha blitt gode venner Har barn jeg også med min kone.. Det gjør saken enda mer komplisert.. Anonymkode: 826d5...02a Misunner deg ikke din situasjon i det hele tatt. Får rett og slett litt vondt av deg. Og for å gjøre smerten enda mer komplett, men samtidig åpne øynene dine for hva du går glipp av om du blir i dette ekteskapet, skal jeg fortelle deg litt om hvordan jeg har det: Jeg har nemlig alt det som du ikke har, men som du kunne hatt om du bare hadde valgt rett person. Min kone er med på alt. Og da mener jeg alt. Hva enn jeg har av seksuelle fantasier jeg har lyst å gjennomføre, så er hun åpen for det og positivt innstillt. Det samme er jeg overfor hennes. Når vi er ute på byen, kan vi åpent snakke om hvem vi er tiltrukket av, hvem vi kunne tenke oss å få med hjem og alle disse tingene. Dersom jeg har lyst på en ung og smekker en, så er hun med på det, og tenner på det selv. Og jeg kan fortelle deg det at det er en fantastisk følelse å vite at mitt sexliv er for alltid sikret om jeg holder meg til denne kvinnen. Jeg har fått prøve kvinner i ulike aldre, av ulike etnisiteter, av ulik fasong og gemytt. Og min kone gjør det faktisk lettere, for hun er med på å sjekke de opp. Det er så ubeskrivelig deilig å kunne leve som den jeg faktisk er på innsiden, samtidig som jeg har tryggheten i et stabilt forhold som kommer til å vare livet ut, uten å trenge å forholde meg til dårlig samvittighet og skam. Din kone vet rett og slett ikke sitt eget beste, og hun vet ikke hva hun gjør mot deg. Men det tror jeg du vet. Anonymkode: 02d80...0cf 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå