Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hopkins har vel sagt at han ikke er med videre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du de blir borte? Jeg ser tre åpenbare muligheter her:

Ford laget en host av seg selv, som ble drept. 

Ford laget en host av seg selv, som er programmmert til å fortsette hans arbeid, etter han er død. 

Bernhard lager en host av Ford, og fortsetter å arbeide sammen med han. 

Anonymkode: f7201...103

Jeg har litt trua på den jeg har uthevet. Når det ble vist scener fra den laben under huset i skogen så var det jo en halvferdig host i den maskinen som lager hoster. Vi så jo aldri at den ble ferdig.

@jabx jeg leste at Hopkins ikke ga noe klart svar på det jeg. At svaret på om han ble med videre kunne tolkes begge veier.

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

En ting jeg ikke skjønte: Bernard forteller Maeve at handlingen hennes er programmert og begynner å lese for henne hvs som skjer videre om at hun tar toget, og når hun kommer til fastlandet.... Da tar Maeve den dataen og knuser den uten å vite hva som skjer videre. Men hun går av toget da, hun gjør ikke det hun var programmert til?

Anonymkode: becbb...68e

AnonymBruker
Skrevet

Og var Dolores Wyatt?

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

En ting jeg ikke skjønte: Bernard forteller Maeve at handlingen hennes er programmert og begynner å lese for henne hvs som skjer videre om at hun tar toget, og når hun kommer til fastlandet.... Da tar Maeve den dataen og knuser den uten å vite hva som skjer videre. Men hun går av toget da, hun gjør ikke det hun var programmert til?

Jeg tenker det er fordi hun ikke vil vite det, for å kunne skape sin egen skjebne. Hvis man tror noe skal skje en, gjennom spådom f.eks, er det mer sannsynlig at det skjer. Når hun da ikke vet, står hun friere til å velge selv. Hvilket hun gjør. 

Anonymkode: 877df...5ec

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og var Dolores Wyatt?

Ja :)

Anonymkode: 877df...5ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...