AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #21 Skrevet 5. desember 2016 Hvem vant?? Anonymkode: 0b0ae...300
tdm900 Skrevet 6. desember 2016 #23 Skrevet 6. desember 2016 Godt at den minst hjelpsomme og overlegne Steffen røyk ut av finalen i går👏👏 Vel fortjent seier til Gry👍😄 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #24 Skrevet 6. desember 2016 Man kunne jo nesten trodd at den konkurransen hvor Steffen røyk ut, kan ha vært rigget. Det var vel littegrann merkelig at han kom inn så mye seinere enn alle andre.... Anonymkode: 52502...3cf
lalaB Skrevet 6. desember 2016 #25 Skrevet 6. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Man kunne jo nesten trodd at den konkurransen hvor Steffen røyk ut, kan ha vært rigget. Det var vel littegrann merkelig at han kom inn så mye seinere enn alle andre.... Anonymkode: 52502...3cf Hvorfor det? Han hadde jo en mye mye lenger rute, og han valgte ruta helt selv.
Angelheart2 Skrevet 6. desember 2016 #26 Skrevet 6. desember 2016 Jeg slo over til håndballkampen i siste reklamepause og klarte å glemme meg litt bort, så jeg kom inn igjen på TVN akkurat i det rulleteksten kom over skjermen. Men den siste duellen i nettet må da ha gått veldig raskt? Det gikk da ikke mer enn maks 10 minutter fra reklamepausen begynte til hele programmet var slutt? Kan noen oppsummere litt hvordan kampen i nettet gikk?
makkapakka Skrevet 6. desember 2016 #27 Skrevet 6. desember 2016 Kan ikke si annet enn at det var vel fortjent at Gry vant og det gledet meg virkelig at Steffen måtte bite i det sure eplet. Det var jo han selv som valgte ruta han skulle ta siste dagen, så han har seg selv å takke. At Victoria hang i nettet og ikkje klarte å gå over det er en sak for henne, da hadde Gry fri vei til å vinne.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #28 Skrevet 6. desember 2016 Når det er tre deltakere igjen, så pleier det vel å være "alle mot alle" og at de skal gå hver sin vei? Eventuelt at de skal begynne å gå med så store mellomrom at de mest sannsynlig ikke kommer til å se noe særlig til hverandre. Men denne gangen gikk vel Steffen sammen med en av de kvinnfolkene, under deler av turen? I tidligere sesonger så har det vel også vært slik at den første som kommer i mål er garantert plass i selve finalen. Samtidig som andre og tredje plass må ut i enda en duell, hvor vinneren får den andre plassen i finalen? Men det virket ikke som dette fungerte slik, denne sesongen. Anonymkode: 52502...3cf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå