Gå til innhold

71 grader nord 2016

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne ikke finne noen tråd for 71 grader nord her inne, men lurer på om noen andre her ser på det? Hva syns dere om deltakerne?

Anonymkode: d1bed...80c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gidder ikke å følge med på dette programmet lenger.

Har gitt det opp for fleire sesonger siden.

Det er rett og slett ikke morsomt eller interessant å følge med på lenger...

Anonymkode: 52502...3cf

Skrevet

Deltakerne ja, de har tatt ut noen tøffinger og noen som ikke klarer noe som helst og så krangler de seg igjennom fjell dal og fjord som vanlig. Jeg følger sånn halvveis med, men syns konseptet er oppbrukt. 

Anna Lovinda burde tenkt seg om, hun hadde litt av en oppførsel

• Liker 1
Skrevet

Måtte le litt av Anna Lovinda, hun eier jo ikke selvinnsikt for fem øre. Anklager de andre jentene for å konspirere mot henne og innbiller seg at hun er så koselig og motiverende å dra på tur med. Glad for at hun røk ut.

Anonymkode: 48e16...323

• Liker 5
Skrevet

Programmet har alltid med enkelte deltakere som er veldig sterke, og god fysisk form. Disse drar alltid resten av lagene sine fremover. I tillegg er det alltid med enkelte deltakere som knapt er i stand til å gå på fjelltur i det heile tatt. Så de klarer aldri å bære tunge ryggsekker, eller noe som helst!

Dette blir det krangel og dramatikk innad i gruppen av. Folk begynner som regel å krangle om at noen ikke gjør sin andel av arbeidet, eller noe. Dette er vel den eneste grunnen til at folk gidder å følge med på dette tullet fremdeles?  

Skrevet

Alle episodene har egentlig blitt alt for like. Deltakerne befinner seg i ett område, og deler seg i ett par team. De skal komme seg fra ett område til ett annet, og skal finne ut av kart og kompass. Noen ganger bruker de kajakk eller kano, sykkel, eller bare går til fots. Noen ganger får de ett par spørsmål underveis, mellom start og mål. Hvis de svarer korrekt, så kan de få måltid, hotell-opphold eller andre ting etterpå. Hvis de svarer feil, så må de som regel vente i fem minutter eller noe før de kan gå videre. Så er det første team til mål-området. Deretter må det tapende laget konkurrere mot hverandre, for å se hvem som skal reise sin vei.

For neste episode har de gjenværende deltakerne flyttet seg til ett annet område, hvor de igjen skal gå fra ett sted til ett annet - ved hjelp av transportmidler som sykkel, kajakk eller andre ting. Hele dette konseptet blir rett og slett gørr kjedelig, når det skjer nøyaktig det samme opplegget i hver eneste episode - i mangfoldige sesonger....

Anonymkode: 27db9...cf0

Gjest Margit Spat
Skrevet

Jeg synes de har vært flinkere i castingen nå enn i forrige sesong, så nå har jeg klart å beholde engasjementet, og ser hele episodene. Forrige gang gadd jeg ikke se så mye, for jeg synes de var så like. Denne gangen er deltakerne i alle fall litt forskjellige i personlighet og interesser. Det er med noen som jeg liker godt og enkelte som jeg synes har en svært utiltalende personlighet. Det er jo sånne ting som gjør programmet litt spennende fremdeles.  

Skrevet

Jeg ser på det! 
Liker best Gry, hun virker som et varmt og reflektert menneske. Marius, Anne, Adrian og Victoria virker også som trivelige folk å være på tur med. Er også veldig imponert over Michelle som ikke lar seg knekke av utpsykingen til Steffen, AC og Anna Lovinda. 

• Liker 1
Skrevet

Går det fortsatt? Har ikke sett på på mange år, det ble for kjedelig...

Anonymkode: 37156...017

Skrevet

Jeg syns det er veldig bra i år! Men Anna lovinda og Steffen har irritert vettet av meg, snakk om å være provoserende folk! Er jo helt blottet for selvinnsikt. Og sånn de holdt på mot michelle kan jo kalles mobbing... Er glad for at Anna lovinda røyk ut.

Anonymkode: 3fd68...6b0

• Liker 3
  • 2 uker senere...
Skrevet

En ting jeg ikke skjønner, er hvorfor deltakerne ikke har lært seg hvordan man egentlig skal bruke kart og kompass. Hver eneste sesong er det minst ett par stykker som overhodet ikke har peiling på dette!

Slike tinger vel noe som deltakerne egentlig burde ha lært seg, før de blir med på ett slikt tv-program?

Skrevet
På 8.10.2016 den 15.12, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er veldig bra i år! Men Anna lovinda og Steffen har irritert vettet av meg, snakk om å være provoserende folk! Er jo helt blottet for selvinnsikt. Og sånn de holdt på mot michelle kan jo kalles mobbing... Er glad for at Anna lovinda røyk ut.

Anonymkode: 3fd68...6b0

Er viktig for seertallene at de lager så mye bråk, ellers blir det ikke noe program folk ser på. 

Skrevet

Voksne som mobber voksne - sånn dritt gidder jeg ikke se på. Ref. Steffen og AC som mobber/mobbet Michelle. Herregud så lavmål! Kan de ikke hevde seg på andre måter, så la vær! J

Skrevet

Bare jeg som har lagt merke til at Victoria har sekken så skjevt på ryggen. Ser vondt ut 

Anonymkode: 084be...d15

• 3 uker senere...
Skrevet

Noen som vet hvem av AC og Steffen som røk ut i kveld?

Skrevet

AC ut.

Anonymkode: ae8c9...226

• Liker 1
Gjest Margit Spat
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

AC ut.

Anonymkode: ae8c9...226

Selv om jeg ikke er overbegeistret for noen av dem, hadde jeg absolutt håpet at Steffen måtte ut i går, for han er så manipulerende. Jeg bannet høyt da AC tapte duellen. Ja ja, de to guttene der har i alle fall bidratt til at jeg har latt meg engasjere denne sesongen, i motsetning til forrige sesong. 

• 3 uker senere...
Skrevet

Er det aller siste episode, som blir sendt i kveld?

De aller første sesongene (hvis det bare var tre deltakere igjen) så gikk de tre deltakerne hver for seg.

Skal det ikke gjøres på samme måte, denne sesongen?

Skrevet

Glad for vinneren :) Godt ikke mobberen vant :(

Anonymkode: 47441...5bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...