AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #1 Skrevet 3. oktober 2016 Jeg er 24 år, og er singel. Alle mine venner her jeg bor har kjæreste, og da mener jeg absolutt alle. Det er trist og sårt å vite at jeg er helt alene, mens alle de andre har noen å kose seg med., Jeg føler meg ensom og alene når alle de andre er ute med kjærestene sine, mens jeg bare er her hjemme og kjeder meg og føler på ensomheten. Jeg savner å ha noen med meg. Jeg har ikke en ordentlig venn som jeg kan snakke med. Jeg vet ikke helt om det er savnet etter kjæreste eller bare det å ha en bestevenn som jeg kan snakke med.. Men uansett går jeg bare alene i mange dager siden jeg vet alle bare er med kjærestene sine og ikke har lyst å finne på noe med meg.. Vet ikke hva jeg skal gjøre for å bli kvitt denne tomheten. Jeg er så misunnelig og bitter. Jeg ønsker meg noen jeg kan være nær med jeg og. Anonymkode: 1a800...dc3 1
Devilheart Skrevet 3. oktober 2016 #2 Skrevet 3. oktober 2016 Jeg er også veldig ensom for tiden. Skulle tro alt skulle bli bedre når jeg flyttet til nytt sted, begynne på studier igjen og få nye venner. Bor riktignok i kollektiv med to andre gutter, men de er relativt yngre enn meg (jeg er 31) og ikke alle områder vi har felles interesser. Sliter med sosial angst og vanskeligheter, så gjør ikke saken bedre på skolen heller. Kommet i kontakt med fåtall i klassen bare, ikke klart å komme inn i "klikker" og "gjenger". Og nå er det for sent føler jeg. Skal bli hardt å overleve ufordrende studier helt alene i 3 år. Prøver å ta opp nettdatingen, men lite utvikling der også, når damene ikke tar seg bryet til å svare på hyggelige og skikkelige meldinger en gang. Hva angår deg TS, er du i en fase aller fleste går gjennom ila livet. Vet veldig godt hvor tungt og vanskelig det er. Har ikke annet råd enn å holde ut så godt du kan, ta små steg, delta på sosiale sammenkomster og prøve og komme i kontakt med venners venner. Er dessverre eneste måten å utvide nettverket sitt, og øke sjansene for romanse på. Om ikke du også slenger deg ut på nettdatingen da. Ellers kan jeg anbefale www.sidetmedord.no for å lufte tanker og komme i kontakt med andre i like situasjoner. Hvis ikke finnes det noen "hobbypsykologer" i forumet også. Må innrømme at jeg også tidligere har lagt ut åpne forespørsler om noen å prate med, og fått par PM-venner som jeg prater med iblant. Det hjelper masse å få skrevet ut ting, særlig til fremmede, når man ikke klarer å åpne seg til nære og kjente. Så, tenk på det, og evt. gi det en sjanse. Kan hende du blir overrasket.
Gjest Spiderman Skrevet 3. oktober 2016 #3 Skrevet 3. oktober 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 24 år, og er singel. Alle mine venner her jeg bor har kjæreste, og da mener jeg absolutt alle. Det er trist og sårt å vite at jeg er helt alene, mens alle de andre har noen å kose seg med., Jeg føler meg ensom og alene når alle de andre er ute med kjærestene sine, mens jeg bare er her hjemme og kjeder meg og føler på ensomheten. Jeg savner å ha noen med meg. Jeg har ikke en ordentlig venn som jeg kan snakke med. Jeg vet ikke helt om det er savnet etter kjæreste eller bare det å ha en bestevenn som jeg kan snakke med.. Men uansett går jeg bare alene i mange dager siden jeg vet alle bare er med kjærestene sine og ikke har lyst å finne på noe med meg.. Vet ikke hva jeg skal gjøre for å bli kvitt denne tomheten. Jeg er så misunnelig og bitter. Jeg ønsker meg noen jeg kan være nær med jeg og. Anonymkode: 1a800...dc3 Bare send PM hvis du trenger noen å snakke med Har ingen baktanker og bruker ikke KG for å dra damer som føler seg sårbare... Skjønner at denne situasjonen ikke er lett for deg så det er bare å skrive hvis du ønsker å lette på trykket. Lykke til videre uansett!
ninuska_ Skrevet 4. oktober 2016 #4 Skrevet 4. oktober 2016 Tråden er ryddet for tulleinnlegg og kontaktannonse ninuska_, adm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå