Mandel88 Skrevet 3. oktober 2016 #1 Skrevet 3. oktober 2016 Datteren min skal døpes i november. Jeg har tre faddere, og lurte på om dere sendte/gav en annen type invitasjon til fadderne? Har laget invitasjoner til gjestene. Er det noe annet jeg bør huske på med tanke på faddere? Hilsen Mandel :D
Gjest C'est la vie:) Skrevet 3. oktober 2016 #2 Skrevet 3. oktober 2016 Faddere har fått samme invitasjon som andre gjester her. Jeg er bare glad for at jeg fikk levert invitasjoner i god tid, og håper jeg ikke har oversett eventuelle skrivefeil... 🙄 Bestilte gjennom fotobutikk.
Drømmern Skrevet 3. oktober 2016 #3 Skrevet 3. oktober 2016 Da jeg ble fadder fikk jeg vanlig invitasjon. Hadde jo også snakket på telefon, da jeg ble spurt om å være fadder, men ikke noe utover dette.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #4 Skrevet 3. oktober 2016 Jeg sendte ikke ut invitasjoner, sa bare til de som var invitert når kirka begynte og hvor det var middag og selskap fortløpende etter kirka. Dette var fordi jeg syns det er forkastelig når folk kun møter opp til selskap, og ikke i kirka. De som kom senere, kun til kake og kaffe, fortalte jeg tidspunkt for når vi skulle ha kakene. Anonymkode: 54f4a...11f
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #5 Skrevet 3. oktober 2016 Husk å informer fadderne grundig om hva rollen som fadder innebærer. De burde f.eks ikke være faddere dersom de ikke selv er kristne. Noe av det mest hyklerske jeg vet er ikke-troende som blir faddere, og foreldrene til barnet, som lar dette skje. Spesielt siden dere foreldre selv er troende! Hvordan kan troende foreldre stå sammen med ikke-troende faddere og vite at de lyver i Guds hus?!?! Hvordan kan troende lyve for en prest? Hilsen ateist, som heldigvis slipper å være en hykler pga. "tradisjon". Anonymkode: c0ec8...c4a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå