hanniz Skrevet 3. oktober 2016 #1 Skrevet 3. oktober 2016 hei, helt siden jeg var liten har jeg bit neglene mine, og da mener jeg veldig kort og har aldri vært no problem med det. Men i det siste har det plaget meg for flere folk har kommentert på det og sagt at det er kjempe uhygjenisk og ekkelt og sånt som jeg egt skjønner. så jeg har prøvd flere ting som negllakker som får neglene til å smake ekkelt men det har gjort at maten jeg har spist har fått den smaken så det funka ikke så bra. Noen som har noen ideer elr tips trenger det virkelig!
Skelly Skrevet 3. oktober 2016 #2 Skrevet 3. oktober 2016 Jeg har, etter mange år klart å slutte. Det er nesten helt umulig. Prøvde alt. Moren min smurte til og med inn neglene med "rottegift" (det var det hun sa, men det var egentlig bite-stopp). Det hjalp heller ikke. Hvorfor biter du? Jeg bet for å jevne ut og som stress-håndtering. Nå kan jeg bare snakke for disse tingene. Gni neglene med sitroner en gang annenhver dag, det svir, men neglebåndene blir finere av det, og det blir mindre å "fikse" på. Kjøp en slik liten neglefil. De har på Kick i glass. Passer perfekt i lomma. Bruk den på ujevnheter. Sov med hansker. Ha håndkrem/neglebånds-olje på om du er veldig tørr. Negelakk i neonfarger hjelper deg også å se neglene når du holder på å skal bite. Kan også hjelpe å ha på ringer.
hanniz Skrevet 3. oktober 2016 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2016 (endret) 1 time siden, Skelly skrev: Jeg har, etter mange år klart å slutte. Det er nesten helt umulig. Prøvde alt. Moren min smurte til og med inn neglene med "rottegift" (det var det hun sa, men det var egentlig bite-stopp). Det hjalp heller ikke. Hvorfor biter du? Jeg bet for å jevne ut og som stress-håndtering. Nå kan jeg bare snakke for disse tingene. Gni neglene med sitroner en gang annenhver dag, det svir, men neglebåndene blir finere av det, og det blir mindre å "fikse" på. Kjøp en slik liten neglefil. De har på Kick i glass. Passer perfekt i lomma. Bruk den på ujevnheter. Sov med hansker. Ha håndkrem/neglebånds-olje på om du er veldig tørr. Negelakk i neonfarger hjelper deg også å se neglene når du holder på å skal bite. Kan også hjelpe å ha på ringer. åååå! Tusen takk skal definitivt prøve det, takk for tipsene, et spørsmål: neglene mine er veldig korte og lurte på om når man slutter å bite, ser de da normale ut eller kommer de alltid til å være litt sånn rare? med rare mener jeg om mye av neglen alltid kommer til å være hvit og at de ikke er helt riktig formet? og hvor korte var dine? men uansett takk Endret 3. oktober 2016 av hanniz
Skelly Skrevet 3. oktober 2016 #4 Skrevet 3. oktober 2016 1 time siden, hanniz skrev: åååå! Tusen takk skal definitivt prøve det, takk for tipsene, et spørsmål: neglene mine er veldig korte og lurte på om når man slutter å bite, ser de da normale ut eller kommer de alltid til å være litt sånn rare? med rare mener jeg om mye av neglen alltid kommer til å være hvit og at de ikke er helt riktig formet? og hvor korte var dine? men uansett takk De blir mere normale etterhvert :). Mine var stort sett slik på kanten av å ta med kjøttet. Har hatt noen negler som ble bitt til blods så neglene ble så korte at huden på en måte krøllet seg over, men det ble helt fin igjen etterhvert. Tok sin tid da, og det så litt funky ut en god stund. Bare å smøre seg inn med tålmodighet :). Lykke til!
hanniz Skrevet 3. oktober 2016 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2016 47 minutter siden, Skelly skrev: De blir mere normale etterhvert :). Mine var stort sett slik på kanten av å ta med kjøttet. Har hatt noen negler som ble bitt til blods så neglene ble så korte at huden på en måte krøllet seg over, men det ble helt fin igjen etterhvert. Tok sin tid da, og det så litt funky ut en god stund. Bare å smøre seg inn med tålmodighet :). Lykke til! Takk, dette har virkelig hjulpet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå