AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #1 Skrevet 3. oktober 2016 Er de litt hipp som happ? De forebygger og behandler det samme alle 3? Blir ikke helt klok på hvem av de som egentlig er best. Hvilken har du best erfaring med? Anonymkode: ccab2...7cb
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #2 Skrevet 4. oktober 2016 Jeg foretrekker Multigyn. Behandler bakteriell vaginose,og når jeg smører på etter samleie synes jeg at den forebygger UVI. Anonymkode: d0bd9...637
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #3 Skrevet 4. oktober 2016 Har ikke så mye erfaring med multi-gyn. Brukte lactal mye før, men ettersom jeg må opp på nettene for å gå på do, byttet jeg over til vivag. Lactalen rant med en gang jeg reiste meg. vivagen holder seg på plass Anonymkode: 1f17b...cc7
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #4 Skrevet 4. oktober 2016 Vivag funker ikke for meg i det hele tatt. Av en eller annen grunn utløser den soppinfeksjon. Multi-gyn derimot har vært en livredder. Den forhindrer sopp og lindrer "gniss og gnu" skjede. Får nesten panikk om jeg er i ferd med å gå tom og ikke har en ny tube klar... Anonymkode: 06316...f8f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå