elvital Skrevet 3. oktober 2016 #1 Skrevet 3. oktober 2016 Hei, jeg er under utredning for kronisk bihulebetennelse nå etter 1år med mye sykdom. Har nå hatt vondt i hodet (det er tett/vondt) nesten konstant i en god uke. Ingenting hjelper, ikke paracet/ibux/kaffe/nesespray/søvn (sover ikke bra pga det er vondt). Så jeg er litt susete og fungerer ikke like godt som normalt. Problemet er at jeg er i praksis nå, tre uker igjen av denne, og kan ikke være borte. Hvis jeg er hjemme mer enn 1 dag til fra praksis står jeg ikke, og det er uaktuelt med mindre jeg blir skikkelig dårlig/havner på sykehus e.l. (orker ikke ta den på nytt). Noen som har forslag på noe som kan lindre? Er så fælt (og flaut) å være der og liksom skulle ha kontroll og "ansvar" også blir alt bare tull pga hodet.
Gjest insta72 Skrevet 3. oktober 2016 #3 Skrevet 3. oktober 2016 Sov godt støttet opp av puter så nesten sitter lettere å puste og preset i bihullene blir mindre. Varm dusj rett på bihulene snyt deg så nesespray rett før du skal enten sove eller på jobb. Ps slutt å bruke nesespray en periode. Etter 10 dager gjør den vondt verre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå