FruLuna Skrevet 2. oktober 2016 #1 Del Skrevet 2. oktober 2016 Jeg skal arrangere en middag for en vennegjeng i Oslo. Vi blir ca 8-9 stk. Ønsker i utgangspunktet å prøve å booke et chambre separée, men etter litt research er det ikke så mange steder som tilbyr dette. Lurer på om det er noen som har tips til steder? Evt et sted som har noen bord i restauranten hvor man sitter litt mer skjermet. Det bør være et sted med god mat, ikke av de dyreste stedene, men en mellomklasse. Gjerne ny nordisk/folkelig gourmet. Peppes, Egon og lignende er ikke aktuelt. Tips tas i mot med stor takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 3. oktober 2016 #2 Del Skrevet 3. oktober 2016 På Dinner mener jeg de har et eget rom/avlukke for større grupper? Det er ikke nordisk da men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 4. oktober 2016 #3 Del Skrevet 4. oktober 2016 Det er nok av muligheter: https://www.aktivioslo.no/chambre-separee/ Min favoritt er Theatercafeen. http://www.theatercafeen.no/chambre-separee Klassisk sted med unik atmosfære, god mat og prisnivået er ikke ille synes jeg. Vi feiret nylig 40-årsdagen til en venn i chambre separee og alle var veldig fornøyde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1vy Skrevet 5. oktober 2016 #4 Del Skrevet 5. oktober 2016 (endret) Olympen har et "avlukke" med gardin. Veldig god mat og gode priser! Endret 5. oktober 2016 av 1vy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blonden Skrevet 5. oktober 2016 #5 Del Skrevet 5. oktober 2016 Theatercafeen har fantastisk god stemning, anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #6 Del Skrevet 5. oktober 2016 Cafe Engebret, Gamle Raadhus, Statholdergaarden og Brasserie Hansken har i hvert fall alle chambre separee. Anonymkode: 31a60...84e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 5. oktober 2016 #7 Del Skrevet 5. oktober 2016 Smalhans har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #8 Del Skrevet 5. oktober 2016 Publiko Anonymkode: 2edda...9d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå